Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 23 April 2013

Sedih : [Video] Video Ini Pasti Akan Menyentuh Perasaan Anda


Lihatlah sendiri video rintihan seorang budak lelaki mengenai kekejaman rejim Basyar Al Assad. Rumahnya telah dimusnahkan oleh rejim Basyar laknatullah. Sungguh kesian. Diharap video ni dapat memberi kesedaran kepada anda semua tentang erti bersyukur.


p/s : So now korang rasa korang hidup susah? Bersyukurlah at least korang masih ada rumah.

Sumber : Here

12 comments:

inche hlovate said... Best Blogger Tips

ksiannya..bersyukur kita yg kat Malaysia ni kan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah Ya Tuhanku..Kau hapuskanlah puak2 basyar laknatullah ni...sedih...

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

Ber syukur lah hidup aman damai di Malaysia..kena ingat tu. Berkaitan syria tu pulak..semoga keadaan di sana akan kembali aman..amin

Entri Terbaru "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 3"

Anonymous said... Best Blogger Tips

brsyukur lh korang kt mlaysia... kaum melayu kt mlaysia pijak2 org...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bsyukurla,jgn smpai cina pijak mlyu.dhla mnumpang dkat ngara org,pastu demand lbih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

celaka bashar al-assad!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga rakyat malaysia sedar betapa deritanya rakyat syria...

anna hashim said... Best Blogger Tips

rakyat palestine mmg susah, tp penderitaan di syria lagi susah...semoga allah melindungi mangsa2 di syria..bashar al-assad tu mmg wajib dibunuh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedey....
Ya Allah...ku bersyukur di atas nikmat yg Kau kurniakan kepada kami sekarang...semoga Malaysia teros kekal amna..." amin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Diharapkan Semoga En. Bashar al-assad menyerah diri, ataupun tewas dalam perang. jangan dizalimi lagi wanita dan kanak-kanak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Si laknat Bashar nie mmg babi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

terus jatuh airmata tengok rintihan budak ni...semoga Allah berikan perlindungan kpd mereka yg tak berdosa kat sana..Amin.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...