Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 23 April 2013

WTF : [Video] "Kenikmatan" Membaca Buku Di Dalam Tren (18SX)


Sunguh nikmat lelaki dalam tren ni membaca buku. Memang feeling habis. Agak-agak buku apa ye yang dia baca? "Teruja" semacam jer... WTF! 


p/s : Gila punya olang.. nampak macam jantan je yang tgh "tidur" kat peha laki tu.. 

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

damn...!!!!!!!!!!!

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

kah2 xdak moral..nikmat2

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

tak tahu malu ke orang nampak?Ish3x

http://shinchancomel.blogspot.com/2013/04/tarikh-raya-puasa-2013.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahah terngange2 sedap. ingat org xtau ke hahah bodoh. sangap tak bertempat

Hee Sap Quat said... Best Blogger Tips

Arghhh.. stressss~! nak buat gak lah!

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

fuhh! cam best jer,oohh yeahhh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha..kuat isap rupenyr..

Anonymous said... Best Blogger Tips

lelaki tu klimak pada minit 1.07..Namun dia cuba "control" macam tak de apa-apa.

jack ham said... Best Blogger Tips

kimakk untung la....ahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xdelak admin dituduh kaki porno ek..
Kalo ni video stopa..nescaya x cukup ibu jari nk hentam admin siar benda2 camni
Mentaliti..meleis..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...