Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 27 April 2013

Serius : Rumah Banglo Keluarga Bin Laden Di Florida (10 Gambar)

Rumah Banglo Osama Bin Laden Di Florida.
Rumah ini terletak di penjuru Disney World. Khalil Bin Laden iaitu abang kepada Osama telah membeli rumah ini untuk isterinya pada tahun 1980. Selain itu, sebelum ini Osama juga selalu datang dan tinggal di rumah itu.

14 comments:

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

Tak pernah percaya pasal Osama. Hanya watak upahan. Itu 'rekaan' Amerika untuk menghalalkan tindakan mereka nak serang negara yang diorang berminat atas nama keganasan.

New Entry "Tips Melancong Ke Luar Negara Part 2"

Anonymous said... Best Blogger Tips

Osama tu agent CIA. Satu dunia dah kena tipu dek propa US. Org arab sendiri pun tak kenal osama laden.hahaha

combi said... Best Blogger Tips

erk..cam da terbiar jeee

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik umah ni kalo di perelokkan

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

mesti ada hantu dm umah tu

DIDIE BAHAZIM said... Best Blogger Tips

Mcm rumah tgal

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Shin Chan Comel

percaya tuhan jee la..sume hg nak bangkang...nak harom..macai

Anonymous said... Best Blogger Tips

osama tak pernah wujud hanya rekaan yahudi dan amerika.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ye betul...Osama laden = Tim Osman

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau nak tahu apa itu "Osama ben Laden". Boleh tonton IronMan3. Ada bagi hint sepanjang filem tu.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

mampos korang la kalau nak atau x pcaya...bodoh mcm babi haramjadah!!!!!!! TUKAR KERAJAAN..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice house~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sama seperti Watak mandarin dlm ironman 3..rekaan US

krozden said... Best Blogger Tips

cantiknye ni rumah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...