Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 24 April 2013

OMG : [Video] Tindakan Kejam Pihak Polis Terhadap Umat Islam Di Bangladesh


Video menyedihkan di bawah ni menunjukkan polis di Bangladesh yang telah menggunakan tindakan luar kawalan untuk menghentikan protest yang dilakukan oleh umat Islam di Bangladesh. Polis menembak orang ramai menggunakan peluru kapur, membelasah dengan menggunakan kayu dan juga mengebom masjid. Ramai penduduk mati, dan beribu-ribu cedera. Sila lihat video kat bawah.


p/s : apa perasaan korang? 

Sumber : Here

17 comments:

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

uish..punyalah ganas polis tu tendang muka!

Entri Terbaru "Niat Puasa Ramadan 2013"

Anonymous said... Best Blogger Tips

perndapat aku 'lain kalilah'

Anonymous said... Best Blogger Tips

dasar kafir laknat

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

dasar kafir bangsat,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

haih pukimaknya diorang ni, aku rasa nak join je saudara2 kat sana lawan diorang, bodoh kapir

Anonymous said... Best Blogger Tips

Laknat lah mereka

Anonymous said... Best Blogger Tips

cacai pkr kena tembak air dh bising..

Anonymous said... Best Blogger Tips

YA ALLAH. KEJAMNYA MEREKA

Anonymous said... Best Blogger Tips

sama je dgn malaysia...puiihh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cai pkr kena tembak air dah pura2 mati
Hakktuihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ak klo kt tmpat dorg 2 mmg ak tmbuk smp mati..Allahuakbar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangladesh.... kerajaannya islam la..... x baca sejarah ke???

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:59..betul bangladesh adalah negara islam,kepada yang tak dinyatakan nama diatas adalah BODOHHHHH...lain kali sek rerajin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tulah sapa suruh nakal sangat.. kan dah kena pukul...

nie apsal admin tak bgtau kenapa protest..?

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Bangladesh memang Negara Islam, kena siasat betul2. Mungkin video ini disebarkan oleh parti pembangkang di sana untuk meraih simpati Negara luar. Kena tau gak apasal mereka lakukan demontrasi jalanan.Mungkin mereka nak tukar kerajaan secara kekerasan. Mungkin juga org syiah nak masjid sendiri, kubur sendiri, pemerintah sendiri, :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bangladesh dipimpin oleh golongan sekular dan Minoriti hindu.

Sama macam syiria..diperintah majoriti syiah.

sama macam sarawak..diperintah taib mahmud dari suku minoriti sarawak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam sial.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...