Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 26 April 2013

Berita : Timbalan KP Kastam Dato’ Hj. Shaharudin Ibrahim Ditembak Mati (Gambar)


PUTRAJAYA: Timbalan Ketua Pengarah Kastam (Perkastaman/Cukai Dalam Negeri), Datuk Shaharuddin Ibrahim, 58, maut ditembak ketika dalam perjalanan pejabatnya di Putrajaya, jam 8.15 pagi ini.
Mangsa yang duduk di bahagian penumpang depan kenderaan pacuan empat roda (4WD) ditembak tiga das dari jarak oleh seorang daripada dua lelaki yang menaiki sebuah motosikal di persimpangan lampu isyarat di Lebuh Sentosa, di sini.

Kejadian berlaku ketika kereta mangsa bersama pemandunya berhenti di persimpangan lampu isyarat berkenaan, apabila dua lelaki menaiki sebuah motosikal tiba-tiba muncul dari belakang dan melepaskan tembakan ke arah mangsa.

Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpuur, Datuk Ku Chin Wah, berkata mangsa dikejarkan ke Hospital Putrajaya dan disahkan meninggal dunia kira-kira jam 9.20 pagi ini.

Katanya, ketika kejadian, mangsa dan bersama pemandunya dalam perjalanan dari rumah mangsa di Dengkil ke pejabat beliau di Putrajaya.

“Mangsa dipercayai ditembak tiga das di leher dan kepala,” katanya ketika di sini, hari ini.

p/s : ish.. dah macam dkt negara barat.. al-fatihah buat arwah..

Sumber : Here

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

jeng jeng jeng... adakah ini satu konspirasi? Alfatihah untuk arwah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nampaknya kerajaan Perlu beri kelonggaran utk rakyatnya yang berisiko ditembak memiliki kereta kalis peluru.
DAH TAK SELAMAT DUDUK KAT MALAYSIA. Hari tu pun, kat rawang, ada Cina mati kena tembak dalam kereta. Penembaknya juga menunggang motosikal, melarikan diri ke arah selayang.
Lepas tu kat Selayang, nampak macam org yang itu juga (si penembak) tadi lepak kat kedai makan. Macam tak kisah je, dengan apa yang di baru buat.

Tian Chua said... Best Blogger Tips

Ini semua sandiwara UMNO-BN untuk meraih simpati pilihanraya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapak ko..ape kena mengena dengan politik???

Anonymous said... Best Blogger Tips

2 dia, anjing2 pembangkang dah berbunyi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

M = Mengangguk
A = Apa
C = Cakap
A = Anuar
I = Ibrahim

Maksud sebenar MACAI

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh semua nk kait politik.. Cube fmly kau kne tembak aku ckp semua politik amcm? Bodo ... Arwah ni timbln ketua p.kastam cwangan cdn... Byk buat operasi dadah same penyeludup... Lain kali otak ltak kt kple bkn kt kote

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

Al-fatihah kepada arwah.

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 3"

Al-Faqir Abu Widad said... Best Blogger Tips

Almarhum terkenal dengan prinsip biar kena tembak asal jangan rasuah

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku setuju anon 18:33..aku pun keje kastam...dato' seorang yang tegas dan paling penting dia bersih xda rasuah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Innalillah....x lama lg mcm kat mexico dah...undang-undang takut pada penjenayah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Itu bermakna yang Pengarah Kastam makan rasuah. Itu sebab dia tak kena tembak. Lama-kelamaan negara kita nie tinggal orang2 terpenting yang makan rasuah ler gamaknya. Yang baik & anti rasuah semua dah kena tembak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22.06 ckp baik2 ... Kalo org ss ko punye statement ni buat report polis ckp kp kastam mkn rasuah.. jgn nk keyboard warrior sgt

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:06..x baik cakap mcm tu..... ada bukti ke? ingat segala prcakapan kita akan d tanya d akhirat kelak.... sia-sia jadi org yg muflis d skhirat

Anonymous said... Best Blogger Tips

22.06 ckp pkai tngn berani la

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu mati sebab rasuah,india mati sebab mabuk,cina mati sebab judi...melayu kaki rasuah,sebab dia beli susu Pakai duit haram,pasal tu Anak dia orang semua perangai macam babi,merempit,ragout beg,rogol Anak sendiri,melayu ni bangsa yang paling tak bertamadun...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak brani nak tulis lbh2 sbb takut kena report. tp pikir2 kan la motif di sbalik ni.. news kate sbb sindiket dadah etc.. tp mngkin ada 'sebab' lain pula.

Jd rakyat yg berpikir. tp aku mmg stuju dgn statement yg ckp org yg keje berisiko ni mmg patut ada penjagaan ketat spt cermin kalis peluru dan rumahnya juga semua kalis peluru dan ada tight security.

alfatihah buat arwah... aku sedih sbb bende ni berlaku kt putrajaya yg dibangga2 kan sangat tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kebodohan macai pr teserlah dlm komen ni.. mcm tian chua punya komen otak ltk kt lutut

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semue salah.....punca kematian timbalan ni ialah.......ajal die da tertulis aritu....atau pun dalam cite ajal da sampai....nak melawan lagi kehendak DIA??? Alfatihah buat tmbln kastam.. Nak lawan kuase DIA komen la pelik2....

Anonymous said... Best Blogger Tips

india mati pasal suka mabuk..bangsa smbah jin, anak beranak dia smua perangai mcm jin, bunuh bapak sbndiri, anak sndiri, mabuk, itulah india, bangsa paling tak bertamadun.....bangsa paling pengecut pun india..suka main serang hendap diawal pagi, time smua org dah masuk tidur..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

NI SEMUA UMNO HARAMJADAH PUNYA PASAL..MALAYSIA DAH TAK SELAMAT...NAJIB ROSMAH BOLEH LETUPKAN ALTANTUYA APA LG ORANG AWAM...UMNO BN BABI NEGARA HARAMJADAH SIAL YAHUDI UMNO BN...JOM TUKARE KERAJAAN.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

lain kali lah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...