Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 22 April 2013

WTF : [Video] Luis Suarez (Liverpool) Gigit Tangan Ivanovic (Chelsea) Dalam Perlawanan

Luis Suarez (Liverpool) Gigit Tangan Ivanovic (Chelsea) Dalam Perlawanan.
Entah kenapa perangai Suarez sebegini. Namun selepas dia mengigit tangan Ivanovic, dia berjaya menjaringkan gol equaliser untuk liverpool. 
p/s : Luis Suarez telah dibanned di Holland kerana insiden yang sama juga semasa bermain di Ajax.


 Video :

11 comments:

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

ni kali kedua dia gigit pemain lawan. dulu dia gigit pemain Ajax. macam tikus pulak..huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

suarez ni edward twilight sbenar nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

gigi depan dia kan besor

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm budak2 je suarez nie..suarez si pelik !! same ngn budak johor..bengong

madey alkutty said... Best Blogger Tips

suka hati dia la nk gigit ap pun korang aphal?
hidup DAP!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah macam arnab besor aku tengok dia nih

Anonymous said... Best Blogger Tips

yelaa...dlm rules bola sepak xde mengata yg mengigit pemain lain akn dikena kan kad kuning or merah...so care selamat nk lepas geram gigit org..hehehe kat pukul mngunakan tangan or kaki boleh kne kad merah... :p

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Shin Chan Comel

Nk royi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

btol tuh annon 1008..cm bongok je suarez tpi org2 johor lagi bongok..same je ngn team bola depa..johor palsu bajet gempak lwn ngn slangor pon 4-1...2-1 kocik bonar,,4-1 snyom lebar..luaskn kandang babimu johor bongok !!!
sedarlah smua ngeri kt mlysia smkin bnci ngn johor yg rkytnye mskin xde tanah..lol

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

ske gigit2 plak,nk jadi hamster ke ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xpayah nak smgt knegerian sgt. Mati masuk syurga or neraka jugak. Wake up guys.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...