Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 24 April 2013

Artis : Datuk Justin Bieber Hidup Miskin & Melarat (3 Gambar)


Datuk kepada bintang pop remaja, Justin Bieber membidas cucunya itu kerana tidak pernah menghulurkan wang kepadanya, lapor portal hiburan Entertainmentwise semalam.

Lelaki itu, George Bieber dikatakan menetap bersama isterinya, Kathy di sebuah kabin usang yang mempunyai dua bilik tidur di Mitchell, Kanada. George berkata, penyanyi lagu Boyfriend itu menyedari tentang keuzurannya tetapi dia tidak menghulurkan pertolongan.

"Kekayaan Bieber mungkin bernilai £70 juta (RM325.2 juta) tetapi kami tidak pernah menikmati wangnya," dedah George seperti dipetik akhbar The Sun. Menurut lelaki berusia 61 tahun itu, satu-satunya hadiah yang diterima daripada Bieber, 19, ialah sebuah televisyen.

Sementara itu, jurucakap Bieber enggan memberi sebarang komen terhadap dakwaan George. Namun, satu sumber yang rapat dengan Bieber memberitahu akhbar dalam talian MailOnline dakwaan tersebut tidak benar dan berniat jahat.



p/s : Macam-macam hal.. 

Sumber : Here

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

3rd

bella said... Best Blogger Tips

1st???keciannnn~~~

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

mungkin dia lupa daratan dah..ish3x

Entri Terbaru "Rumah yang di Datangi Malaikat"

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasalah.. bila dah kaya, ramai la yg menyendeng..

si bibir ni pun, bila dah kaya, dok makan sorg je.. hulur2 la sikit..

sib baik la Islam menyarankan utk berzakat dan bersedekah.

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

mcm2 ada...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh bibir jambu ni..hulur la sikit..kalau aku bagi sejuta pun xpe..x luak pun..

zabirah zainal said... Best Blogger Tips

@Anonymouskau ejek bibir jambu tu pehal.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...