Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 11 March 2013

WTF : [Video] Reaksi Seperti Orang Gila Apabila Askar Korea Utara Bertemu Kim Jong-Un

Reaksi Seperti Orang Gila Apabila Askar Korea Utara Bertemu Kim Jong-Un.
Entah adakah ini reaksi sebenar askar Korea Utara apabila berjumpa dengan ketua negara Korea Utara Kim Jong-Un. Jadi lebih baik anda tengok sendiri video di bawah ini untuk pastikan adakah semua ini benar atau lakonan.


Video askar gila :

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini bukan gila,ko yg gila admin wei....
nie excited la bodo...bgus la camnie,diorg ade smgat cintakkan pemimpin diorg...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam blakon je...kalau dah cam beruk makye mesti diorang patut terus kejar peluk cam maikel jekson kene dulu..ni cam tahi je korea nih..bytheway..korea sakai...

Anonymous said... Best Blogger Tips

apsal suma katik je

Anonymous said... Best Blogger Tips

smart bai rambut die

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenape kite xsuke kim jong un? sebab amerika.
sebab amerika yang membntuk pemikiran dunia supaya mmbenci kim jong un. amerika dah brjaya meracuni rakyat dunia. trmasuk korang semua. ade kim jong un menyusahkan orang islam? ade kim jong un sokong israel? xde. so xde sebab untuk xske kim jong un. sile marah dan kutuk saye kalau anda x setuju. terima kasih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANON 22:28,.SILA CERDIK,.BLAJAR DARI PRINCE OF NOB

Anonymous said... Best Blogger Tips

hihi.. sampai mcm tu sekali. nakal gak!

Miss Kay said... Best Blogger Tips

Betul amerika berjaya racuni fikiran korang dan sebahagian lagi orang lain. apa sangat kesalahan korea utara tu, tak pernah kacau orang pun, tapi sebahagian dunia menzalimi diaorang..economi sanction and etc etc etc

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo..kt pemimpin dunia pun nk homat mcm babi bagai..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...