Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 12 March 2013

WTF : Rupa #BadAss Pelacur Yang Terdapat Di Las Vegas (12 Gambar)

Rupa #BadAss Pelacur Yang Terdapat Di Las Vegas.
Agak menakutkan walaupun cuma lihat rupa mereka. Tetapi mereka ini adalah pelacur yang terkenal di Las Vegas. Mari lihat rupa mereka sehingga mereka dikenali di Las Vegas.

10 comments:

adam said... Best Blogger Tips

masyaallah....apa2 pon jauhi lah zina..kepuasan hnya sekejap, hidup terbeban dengan dosa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yucks...muka byk dosa

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke pon dah buruk blom tngok pantat agie tuh..rabak abis hah kompem..ye idok org awok org bowoh ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

lawa mata yg nombor 5 tu. grey

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka bruk sialll.... tapi dilindungi dgn mekap tebal dan sinaran lampu malam....
patut la lepas one night stand selalu mereka blah tinggalkan pelacur ni cepat2..

Homestay Ria said... Best Blogger Tips

Kat kuantan pon cmni. Hehe

--------------------------------------------------
Jom bercuti di Bukit Gambang - homestayria.blogspot.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi kalau dah berbogel, tak tengok rupa dah, tak percaya tanya dia ^^

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn menghina org. seburuk2 fizikal mereka, tu anugerah allah. Igt, dosa mereka hanya melibatkan diri mereka sendiri dengan allah. bkn dgn kamu......

Anonymous said... Best Blogger Tips

@14:51

Sebelum nak jauhi zina, apa kata kita jauhi dulu dari SALAH MENGGUNAKAN kalimah Allah.

Bila kita tengok satu berita yang buruk atau gambar yang buruk (yang tak elok tengok), kita bukan sebut 'Masya-Allah'. Kalimah 'Masya-Allah' ini digunakan bila kita lihat sesuatu yang cantik dan sedap pada mata atau pada pengetahuan kita. Misalnya, "masya-Allah, sedapnya nama anak awak".

Sepatutnya saudara/ri sebut "ASTAGHFIRULLAHALAZEEM", minta diampunkanlah dosa atau "NAOUZZUBILLAHMINZALEEK", mintalah dijauhkan daripadaku. Ramai orang Melayu kita salah guna kalimah. Dulu masa asrama penuh aku dulu, sorang pakcik buka pintu bilik air, ternampak t@h! atas lantai. Dia sebut "Subhanallah!". SALAH GUNA KALIMAH TU!!! Minta ampun dan mengucap cepat!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Maling shitt!!!!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...