Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 14 March 2013

WTF : Justin Bieber Langsung Tak Pandai Memakai Seluar Dengan Betul (10 Gambar)

Justin Bieber Langsung Tak Pandai Memakai Seluar Dengan Betul.
Justin Bieber perlu mencari orang untuk mengajarnya untuk memilih seluar yang sesuai dan cara untuk memakainya. Kenapa? Tengok gambar di bawah ini. 

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

2 pon rmai betina syok kt dia..phuuiii!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia suka londehkan seluar....

Anonymous said... Best Blogger Tips

konon nk tnjuk 6 pack yg x ad tuh

Qaseh Que Denika said... Best Blogger Tips

Bodo je... kalo ya pun suka pkai suar londeh... xd r smp nak nampakkan lurah blkg tu... ntah pape je si bibir nie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm haram jer aku nengok..ni ker budaya yg kita mau? heran aku lagu ni pon org dok minat

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti mr fapson x boley tido mlm ni..kakakaka..-puteri sulu-

Anonymous said... Best Blogger Tips

puteri sulu = PATI = pendatang tanpa izin. tak malu & tak de maruah..go back to ur country..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam bodo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah bodo nk mampus...sama la puteri sulu n jutinbibir ni...muka mmg minta pnampor....rosak abih bdak2 ikt dia

ben xii said... Best Blogger Tips

dia yang tiru budak budak sekolah malaysia suka londeh seluar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pakai alat pengempis perut bagi sampai nampak 6 pack, banyak dijual di US :-P

Anonymous said... Best Blogger Tips

..just wait until he's 30+..and after all everything is gone...

WanBeruas said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

dapat kat aku...aku liwat dia cukup2

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...