Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 11 March 2013

OMG : Seni Fesyen Yang Sangat Seksi Di Afrika (8 Gambar)


Gambar di atas hanyalah hiasan. Fesyen sebenar yang nak diketengahkan dlam post ini adalah fesyen dalam gambar kat bawah ni.. hehe.. 

Pakaian ini telah diperagakan dalam satu festival tahunan di bandar Ouidah untuk menyambut hari keagamaan mereka yang dikenali sebagai Benin's mysterious voodoo.Setiap tahun perayaan ini akan berlangsung selama seminggu dengan penglibatan penduduk dari seluruh Benin serta Togo dan Nigeria.

Festival yang bermula pada tahun 1997 ini akan dimulakan dengan upacara penyembelihan seekor kambing untuk dipersembahkan kepada 'Roh' mengikut kepercayaan mereka, manakala pengikut yang lain akan berkumpul sambil menyanyikan lagu keagamaan mereka beramai-ramai.


p/s : amacam? Seksi tak? hoho.. 

Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st kot..

Si merah jambu said... Best Blogger Tips

errr.. sampai tak nmpak muka tu... seksi sesuatu yg universal..:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Seksi giler!, stim aku, tengok fesyen ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

seksi itu subjective

jack ham said... Best Blogger Tips

kalau cakap stupid marah...ahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

seksi le sangat...hik..hik..hik

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi.penat aku scrool mencari dimanakah keseksian tersebut.wtf...

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

pelik gile babeng..

Miss Kay said... Best Blogger Tips

yang atas tu memang lah seksi tapi yang bawah tu seksa!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...