Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 13 March 2013

Cool : [Video] China Mendidik Kanak-Kanak Membaca & Menghafal Al-Quran


Jom kita tengok bagaimana kanak-kanak di China dididik untuk mengaji dan menghafal Al-Quran. Walaupun di dalam internet kita sering mendengar berita yang pelik dan tak masuk akal mengenai masyarakat negara China, tapi mereka tetap mempunyai beberapa kebaikan yang kita tidak tahu.


p/s : Respek... 

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

respek....

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st....nik aziz tua nyanyuk x pandai baca Quran......

Anonymous said... Best Blogger Tips

X baik menghina alim ulama..smga ALLAH bagi ptunjuk pd ko.

Zombi

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous gila ko ni.. smpai ulmak ko maki..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 20.31 ko mmg berani! sampai ulamak ko maki..

Anonymous said... Best Blogger Tips

berani??? x kot. klu berani srh dia tunjuk muka

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab umno, kutuk ulamak jadi perkara biasa. memang yang tinggal sokong umno n bn adalah orang2 bodoh dan bangang sahaje.

p/s: orang bodoh dan bangan memang x mngaku dorg bodoh dan bangang. so, x hairan la kalo dorg marah.

Ziera Clara Basar said... Best Blogger Tips

xyah la mengutuk2 orang.. video atas ni berkaitan dengan budak yg di didik dgn alquran.. so xde kene mengena pun..asyk nak mengutuk je.. xbaik la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bnyakkan istighfar saudara2ku..

Ery Sahaja said... Best Blogger Tips

tp nama mu'allim dia ckp bahasa arab.??
btol ke kat cina.??

nurul jamaludin said... Best Blogger Tips

:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya benci bangat sama bn...bn....babi....bn..babi....bn..anjing....anjing.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...