Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 17 June 2012

WTF : Apa Lelaki Ini Buat Pada Gadis Dalam Tren? Hanya Di Asia (2 Gambar)

Apa Lelaki Ini Buat Pada Gadis Dalam Tren? Hanya Di Asia.
Please go and get a room.... stress..

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap.fap fap fap. mr fap utara..

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd!

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

Alahai..haus nye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hisap bwah tuuuuuu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi , hisap konek dalam kereta api , alahai , mcm takde rumah

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

babi....suka hati dorang la....korang sibok napa????

Anonymous said... Best Blogger Tips

skandal mcm ko yg buat benda tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin gila seks....hahaha....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau ikutkan tak mungkin, berdasarkan ketinggian, kaki dan tinggi kepala perempuan tu, cuba tengok betul-betul, kecuali lelaki tu punya panjang 11 inci.

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

xtahan punya psl..nsib baik makcik kt tepi tu pn xjadi mngsa..

#Gemuk yg Menyusahkan

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia akhir zaman..tanda nak kiamat dah tu..zina merata tempat dan terbuka

Anonymous said... Best Blogger Tips

fake

den poli..org nogeri said... Best Blogger Tips

cian makcik tu x sape sudi nk wat..mgkin sbb makcik tu guna gigi palsu kang x pasal2 melekat jer..hahahaha..moral di sini guna lah POLIDENT..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tiada lagi masalah mkn kuah kacang..

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said... Best Blogger Tips

Ayooo...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nmpk sgt pendek, 2 yg rapat2 je...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...