Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 15 July 2011

OMG : Lelaki ini mampu BERLARI atas AIR? (7 Photos)

OMG...He is a SAINT!!.. Menarik cara untuk berjalan atas air tetapi kami sarankan anda jangan cuba ye..:-)) 


sumber : izismile

13 comments:

-Mr.TaUfiQ- said... Best Blogger Tips

dah mcm naruto plak..

khuza hasan said... Best Blogger Tips

sungguh ke?xkanlah..:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

mula2 jalan atas air...phtu tergelam plak..

migustik said... Best Blogger Tips

hahaha korang tgk la 1st pic tu.. kan dia ada pakai ala-ala parachute ikat kat baju dia...

arieff zulkarnain said... Best Blogger Tips

is this real

BENTAN said... Best Blogger Tips

ini teori fizik..yang macam kita pakai untuk race F1...lagi laju, lagi ringan, lagi membuang graviti.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahhaha...dia pakai something ar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mybe dia ada hide sesuatu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dye pakai hack kot o,0

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia pakai parachute la..dia lepas parachute tu bila da dkt air..tggl nk gerakkan kaki je pastu sbb da ada velocity..rasanya lar..hahaha (>_<)

oxer said... Best Blogger Tips

momentum..

Anonymous said... Best Blogger Tips

air yg berkocak 2 pn dh tau yg ni fake

Ayu said... Best Blogger Tips

hehehehehe.. btul

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...