Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 16 July 2011

[Video Sedih] Budak Menjaga 2 Orang Adiknya Yang Kelaparan!!


Video ni memang sedih bagi mereka yang mempunyai hati dan perasaan,, Kalo korang tak sedih, maksudnye korang tak menghargai kehidupan yang korang kecapi sekarang.. Video ini menunjukkan tentang masalah kelaparan di afrika.. Sama-sama kita saksikan..tengok sampai habis yer..

14 comments:

whenshewasborn said... Best Blogger Tips

bg mak tgk die pun nangis.. bdk2 kite kat sini mati gemuk adelah

Anonymous said... Best Blogger Tips

SEDIH NYE,, :')

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku bangga dan bersyukur lahir di Malaysia..tp ramai gak yg x tau syukur menghuru harakan Malaysia utk kepentingan peribadi..sgt sedih dan kesia tgok apa sgt kudrat bdk kecik jaga dua org adik yg cacat..Ya Allah..aku nangis x henti2 bila tgok..

Michada said... Best Blogger Tips

rs cm nak masak nasik bg dorg mkn je.. ;'(

Anonymous said... Best Blogger Tips

sianye...rse cam nk amek je bela diaorg

Anonymous said... Best Blogger Tips

tears drop... i cant see them suffer from malnutrition and starvation ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat kali pertama aq lihat diriku sbgai manusia smpurna..

Anonymous said... Best Blogger Tips

allah maha besar lagi maha penyayang...^^

Anonymous said... Best Blogger Tips

da penah tgk video ni kat youtube...mmg sedih...nangis jer bile tgk kisah ni...moga2 Tuhan memberikan yg terbaik utk mereka...God Bless them all...

puteribonda said... Best Blogger Tips

siyus kagum ngan kaka die

tieykah said... Best Blogger Tips

sedih

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedih....tp sptutnya diorg kurgkan kelahiran...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah...tidak mampu aku berucap...Ya Allah..Allahuakbar

Ana Maria said... Best Blogger Tips

Ya Allah Robby....aku tak mampu berucap..subhanallah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...