Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 6 July 2011

China Gunakan Wanita Cantik Sebagai Pekerja Bank Sperma!!


CHINA: Bank sperma di Shanghai menawarkan perkhidmatan wanita yang jelita untuk menguruskan penghasilan air mani di bank tersebut. Oleh tu,ramailah lelaki berpusu-pusu untuk mendermakan air mani mereka kat sana. 

Syarat untuk menderma, seorang lelaki tu mestilah sihat dan tidak melakukan seks selama 4 hari sebelum hari pendermaan. Dari hari ke hari, bilangan penderma air mani meningkat secara mendadak dan mendapat sambutan yang memberansangkan. 

Untuk cara menderma, lelaki tersebut akan dibaringkan diatas katil sebelum jururawat wanita membantu untuk merangsangkan si penderma supaya mengeluarkan air mani. Pendermaan ni memang berbaloi kerana si penderma akan dibayar dalam linkungan rm90-100 untuk satu sesi pendermaan air mani.




Sapa yang nak derma sperma tu boleh la pegi China yer...Haha..

Sumber: LautDalam


21 comments:

Wanie Affandi said... Best Blogger Tips

=="

Ar-Rasyid said... Best Blogger Tips

best !

cikguden said... Best Blogger Tips

no words

Frank Key said... Best Blogger Tips

WTF..
7 filem Manusia vs Alien yang terbaik

technoyusz said... Best Blogger Tips

best..tgk muka nurse 2 lain mcm jer

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nk duduk china... >_>

Anonymous said... Best Blogger Tips

jom wat trip g china

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat malaysia tk de ke..kalo ade mmg aku derma sebanyak yg boleh..hehehehee

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam nak blowjob je minah tu.hahahhaha.

Anonymous said... Best Blogger Tips

woiii hahah giler ah! suda la pompuan yg cantik2 yg buat pastu kena bayar lagi rm100 ringgit!
weii aku maw jugakk!!! :-))

minoari89 said... Best Blogger Tips

bleh kuar mei...ada bilik sorang2 x pe la x malu ke..

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam nurse tu naik gharah ja

Anonymous said... Best Blogger Tips

best nih..
tp diorg nk buat ape dgn air mani tu..?
Kan x psal2..ad org x dikenali dok mengandungkan anak kite plak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haa spe yg na g 2 pegi la
mampos pun ta pe
ta psl2 korg kne gelek ngn lori
sb na sgt pegi buad dosa
lps 2 pegi mkn babi, katak, kura2, janin!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sperma tu diorang nak buat apa?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini porn. SDMS-101 dari SOD.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ble wat pendapatan sampingan ni..dorma sperma 5hari sekali..lam sebulan dapat rm600..hehe..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sperma tu untuk pasangan yg tak boleh buat anak secara 'semulajadi' la..benggong betul ano2 yg berfikiran sempit nih...tak boleh fikir positif ke? nak fikir kotor2 je...so narrow minded!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cinababicinababicinababicinababicinababi.....

mieya mie said... Best Blogger Tips

boDoh ..!!! xda kerja ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ye lh.. tak da kerja lain betui..
cuba tanam sayur..
dh lh manusia kat bumi ne banyak sgt..
tak yah bank pun jadi nih.. bengong betui negara tuh..
syukur wa kat mysia..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...