Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 14 September 2013

Serius : [Video] Kantoi Aksi Terlampau Di Atas Motosikal


Jom kita saksikan satu aksi terlampau yang dirakam oleh kamera amatur kat bawah ni. Ish3.. sungguh rakus dan keterlaluan... 

video

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Assalamualaikum..

gaban power said... Best Blogger Tips

ap nk jd dgn manusia zaman skg sangap nk itu nk ini langsung x pkir hal keselamatan dri walhal prkara ni da lama da kerajaan bincang mengenai penyakit brjangkit yg bkal brlaku jika pelindungan awal tdk d jga d praktikkan.jgn la jd sprti mengkarung yg hnya tahu mkn serangga menggunakn lidah tdk brtulang dgn cra lekitan lendir yg trdpt pd lidah meludah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

gaban power ape ko mengarut arrr setan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

len kali tgk dulu br komen!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa lu citer nie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahahaha...
Kalau dh tertunggak...mcm tu laaa..
Hahahahaha....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bila gaban nak rogol lembu tu pulak?

nat! nat! nat! abah kau lembu lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tAK Pasal motor kena rogol.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau pun kalo takde motor... lembu pun kau rogol!
abah kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi hari ini?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tau lak dia mana depan mana belakang..hmmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

spesis dsai ni...main belakang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ap yg ko merepek setannnnn

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...