Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 10 September 2013

OMG : Dua Orang Perogol Dibakar Hidup-hidup Oleh Penduduk Kampung (9 Gambar)


Dua orang lelaki ini adalah perogol yang telah ditangkap oleh penduduk kampung.Penduduk kampung telah menghakimi perogol-perogol ini dengan cara tersendiri.  Setelah dipukul hingga bermandi darah,  mereka diikat pada pokok dan dibakar hidup-hidup.


Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau 1st!
korang suma lahanat!
org suka fap! fap! pun patut kena bakar mcm ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1st tu pok su kocak nak hadiahkan taik peram dalam tempurung kelapa selama 3tahun,.mohon sapu dekat muka,.mujarab untuk penyakit macai umno atau pon batak 1st,.hubungi poksu kocak untuk keterangan lanjut,.

~anon poksu kocak~

Tkn namaku 3x said... Best Blogger Tips

org mulut lancang pn patut bako je
mula dri lidah .

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mende ko merepek ni kiwak ?
-abah lu bukan abah ku-

Anonymous said... Best Blogger Tips

selawat da pda nbi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hukum Karma!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat mana ni admin..?..mohon pencerahan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biarje itukan ketentuan Allah - Ust fatul

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 15:03 . Peristiwa ni berlaku kat belakang umah kau pasal abah kau peliwat tegar! sikit hari lagi abah kau pun kena grill kebab!
abah kau bangang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:38 mak puki mak hang

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahhahahahaha 2 anon tgh panas...

felix junior said... Best Blogger Tips

NAK DUIT??..KLIK NI.. http://ref.megastoon.com/sms.php?share=85648

Anonymous said... Best Blogger Tips

hoi anon lahanat...abah da marah ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...