Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 12 September 2013

OMG : Rokok Gulung Dengan Kertas Emas 24 Karat Untuk Perokok Kaya (8 Gambar)

Rokok Gulung Dengan Kertas 24 Karat Emas Untuk Perokok Kaya.
Tak tahu apa kelebihannya tetapi memang kaya giler perokok ini. Emas pun nak dibakar.

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pertama......

Anonymous said... Best Blogger Tips

baik makan terussssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tailong da ambil semua kawasan kita.kau pegi cari malik.hanya dia saja yg dapat tlg kita -king

Anonymous said... Best Blogger Tips

tailong dah liwat semua kawan2 kita. kau pergi cari kambing.hanya dia saja yg dapat kita liwat - King 16:33

abah kau punex!

Anonymous said... Best Blogger Tips

barulah swag

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini tailong sudah masuk..apa lu orang mau bikin sama gua??

-geng pondan subang

Anonymous said... Best Blogger Tips

tailong dah mai?
abg tailong try tungging jap!
abah tailong nak boh penarajang btoi tang juboq taik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lu nk minum air ke minum darah...
-tai long-

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehehe... tertawa saya membaca dialog budak2 rempit yg meniru skrip KL gangster. Mungkin golongan ni tak berapa menyinar dalam pelajaran sebelum ni. lalu jadikan watak khayalan sebagai idola... hehehehehe
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

balik rumah.. cuci kaki cuci tangan.. Nanti setan ikut..

MY@R said... Best Blogger Tips

wah..punya kaya dieorg ini..sampaikan emas pun dibakar macam tu sahaja...www.tepakku.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

www.sepakku.com.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Puiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

Balik cepat, Nanti Mak Marah! Nasihat Jai kepada kawan-kawanya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...