Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 9 September 2013

OMG : Tengkorak Yang Dipenuhi Dengan Barangan Kemas Di Eropah (10 Gambar)

Tengkorak Yang Dipenuhi Dengan Barangan Kemas Di Seluruh Eropah.
Semua tengkorak ini adalah orang kenamaan dalam gereja dan semua ini telah digali semula oleh seorang sejarawan yang bernama Paul Koudounaris. Beliau sedang giat membuat kajian mengenai tengkorak ini dan asal usulnya. 

13 comments:

Jebat2302 said... Best Blogger Tips

1st

Jebat2302 said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

Fulamak kayanya, sampai ke mati dia bawa emas tu, ibarat Marco Simoncelli mati membawa 2 biji motornya ke kubur.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 15:47 mati bawa 2 biji tolornya ke bubur!
muahaha! tolor abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku syukri..hari ni aku jaga U2900.!!!dan aku paling comel... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

syukri ialah seekor bangang lahanat makan taik harkhh ptuih!
abah kau syukri!

abah kau said... Best Blogger Tips

aku syukran..esok hari aku jaga U571.!!!dan aku paling kacak... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku syaklee....macho!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

I really think this is not necessary. Condemning other people it not good, its bad. All this skeletons, they did not want to be like that, its their followers who put those amazing golds on their body. I think its as a ritual thingy to put accessories on them, poor them, they did not know.

From Rose-Mayh, Dubai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rose-Mayh is one of the farkinx pig!
your father!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

tak tahan nak mati bergaya


Entri Baru Update: Semua Besar Dengan Samsung Galaxy Mega 6.3

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm pameran kat muzium je..kaedah membalut mebggunakan stoking nipis yang di gunakan hampir sama dgn brg pameran di muzium..kunjungilah muzium

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...