Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 10 September 2013

WTF : Pelajar Sekolah Berpelukan Seperti Suami Isteri (Gambar)

Apa nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang... Ish ish ish.. Dunai akhir zaman...


Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunai sgt...

Anonymous said... Best Blogger Tips

biarlah dia.. itu dah ketentuan Allah.. - Ustat Fatul Abahkau.
abah kau redha aja..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ini gambar lama, apa2 pun budak2 sekarang memang teruk... bulu jembut baru nak tumbuh dah berbakal imam bakal makmum.

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

sbnarnye plok blainan jntina elok ye sbb pengaliran neutron +ve n -ve yg ade pd bdn kita,
membuatkn diri kita lebih segar, anjal , & lembut

Anonymous said... Best Blogger Tips

Choi ah . Abah lu tak ajar ugama ke dek ? Sangap lobang sangat kau -abah lu bukan abah ku-

Anonymous said... Best Blogger Tips

da slwt pda nbi da?

Anonymous said... Best Blogger Tips

lepas ni tunggu, sembilan Bulan, (ada orang ke 3, ke 4 dan ke 42) akan muncul, hasil peluk-memeluk ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Peluk memeluk ke jolok memjolok terus ke pancot memancot ,,,,,, org tas aku ni budget pintar,,,, sunat pun blum

Anonymous said... Best Blogger Tips

ah...semenye salah ABAH korang yg kt atas ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biarje itukan ketentuan Allah - Ust. Fathul Bhari.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ust. Fathul Bhari pun dah cakap ini semua ketentuan Allah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ustat fathul bari kawen pempuan filipina kat siam... itu ketetapan Allah.. amin!
abah kau kawin kat mesjit meleysia!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

feeling baru lepas kawin ke apa?

Entri Terbaru : Jom Jalan-Jalan - BBL, Nemo & Pulau Kapas

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar dah lama...agaknya bebudak nih dah kahwin dan dah berkerja kot la ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak tu mmg dah kawin.
kau mcm mana nak kawin? mati pucuk!
minta abah kau bawa gi berubat sblm awek kau menyesal!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jdkan pgajaran amek nsihat bang non tas aku ni pg brubat...dia ngn abah dia mati pucuk thap mndul... awrk myesel lari... last2 jd gay

felix junior said... Best Blogger Tips

NAK DUIT??..KLIK NI.. http://ref.megastoon.com/sms.php?share=85648

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha dunai akhir zaman? dunai ? dunai? hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...