Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 13 September 2013

Serius : Lagi Gadis Remaja China Menjadi Sensasi Internet Dari Akademi Drama Pusat China (10 Gambar)

Lagi Gadis Remaja China Menjadi Sensasi Internet Dari Akademi Drama Pusat China.
Gadis ini telah dikesan semasa pendaftaran untuk masuk ke dalam Akademi Drama Pusat di negara China. Dia dikatakan mempunyai rupa yang menyerupai ramai pelakon lain dan dia tidak memerlukan solekan yang tebal. 

22 comments:

Cik Non Comel said... Best Blogger Tips

1st. assalamualaikum & salam jumaat. Di hiaskan dunia dgn wanita, sebaik baik perhiasan adalah perempuan solehah. utk mendapatkan wanita solehah.. solehkan diri kamu dahulu. selamat menjalani solat subuh & jumaat utk kaum adam.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahhh....gmbr yg indah utk fap..fap.. dipagi hari. terima kasih akustreesgiler!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cik Non punya komen.. potong stim btol lah... nak bagi ceramah.. pegi lah blog agama...

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel jugak.. tapi please lah..no more mulut muncung ...so back dated..

Admin Stress Giler said... Best Blogger Tips

Bodoh korang ni masuk blog aku pastu mencarut...gi mencarut kat mak korang la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mekap xtebal..hahaha..menipu sangat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul ke?? wah mata dah tak sepet...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

mesti ada orang melayu yg tak suka awek cina ni sbb diorang tak suka cina

MY@R said... Best Blogger Tips

di negara cina apa sahaja tiada yang mustahil..yang tidak cantik boleh menjadi cantik..www.tepakku.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

www.sepakku.com
Hahahahahhahahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semakan r/jenayah:
1) Gemas rpt: 264/97 sek.324kk - dihukum
2) Gemas rpt 193/03 sek. 379kk- Tangkap
3) PPA S.renggam 0000/07 Sek. POPC 4 (1)- Ditahan
4) PPA S.renggam 0000/08 Sek. POPC 7A (1)- Ditahan
5) Sungai Petani rpt 0000/08 Sek. POPC 4B- Dihadkan
6) Sungai Petani rpt 7466/09 Sek. POPC 4A (1)(f)- tangkap
7) PPA Machang rpt 0000/10 Sek. POPC 4 (1)- Ditahan
PPA Machang 0000/11 Sek. POPC 4 (1)- Ditahan
9) PPA Machang 0000/12 Sek. POPC 7B (1)- Ditahan
10) Desa Cemerlang rpt 6226/12 Sek.307 KK - Wanted
11)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mahathir Mohamad tidak habis-habis untuk mengenakan dan mengaitkan sesuatu yang buruk ke atas Anwar Ibrahim. Biarpun perkara itu jelas dalam bidang kuasanya atau dia tahu benar mengenai sesuatu beliau tetap mengenakan Anwar secara selamba.

Terbaru mengenai projek IC di Sabah. Mahathir sedang disiasat oleh RCI berhubung perkara itu. Menjelaskan kepada wartawan selepas beliau disoal siasat dalam siasatan itu Mahathir selamba mengatakan kenapa Anwar tidak hentikan projek itu.

Kata-kata Mahathir memberi konotasi yang Anwar juga tahu dan terlibat.

Beliau beranggapan kalau semasa dia memerintah yang melaksanakan agenda itu seharusnya Anwar sebagai timbalannya menghenti rancangan itu.

Begitulah Mahathir cara dengan mengelak dan menyangkutkan najis kepada orang lain, terutamanya Anwar. Cara Mahathir yang tidak pernah berhenti mengena Anwar samalah dan tidak ubah janji iblis yang pernah memohon kepada Tuhan untuk menyesatkan anak Adam sehingga hari kiamat.

Anwar akan menjawab tanggapan selamba ke Mahathir ke atasnya itu semasa disoal siasat dalam RCI nanti

Anonymous said... Best Blogger Tips

tailong dah ambil semua kawasan kita.kau pergi cr malik.hanya dia saja yg dapat tlg kita
-king

Anonymous said... Best Blogger Tips

Boring laa politik nie...
Pergi blog politik laa...

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

kwn aq yg bedah minah ni, dptla $250,000 camtu leh buat pi vacation oversea

Anonymous said... Best Blogger Tips

sembahyangla kamu sebelum kamu di sembahyangkan dan insafla kamu sebelum kamu diinsafkan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan negeri paling best di Malaysia

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi hari ini?

felix junior said... Best Blogger Tips

NAK DUIT??..KLIK NI.. http://ref.megastoon.com/sms.php?share=85648

mr.fapson said... Best Blogger Tips

jendul sikit tp boleh la...
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm song ji hyo

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...