Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 13 September 2013

Bodoh : [Video] Dua Perempuan Meroyan Kerana Arak Habis Di Kedai


Dua orang perempuan bangang meroyan dan memaki hamun waiter apabila arak yang dipinta habis. Saksikanlah kebodohan wanita-wanita ini.


Sumber : Here

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Assalamualaikum

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

sbb tu dr sarankn jgn minum guiness, demand tggi brg cepat hbs, minum air yasin hri2 mesti ado stok

Anonymous said... Best Blogger Tips

cacat otak....bodooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

cacat otak....bodooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo tak sekolah omputih kau ni dulu2
cacat otak bukan mcm tu la bangang! tu ketagihan alkohol!
abah kau cacat kemaluan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn masalah beer tu habis...pompuan tu mabuk then x de duit nk bayar...pakai taktik lama nak mabuk free...arak itu haram bagi umat Islam

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tpi arak bnyak di ngeri jimak kuat kijo mlas

Anonymous said... Best Blogger Tips

arak ada di sluruh dunia.arak adlah segala kjahatan.ingat...arak haram bagi umat islam.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana pulak seluruh dunia? sebahagian aja la bangang! kat dlm laut, tgh hutan, mana ada arak?
tongong kau ni!
abah kau tak ajar geografi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dasar x ada tb mls mbaca jd mendap mcm pnyu belimbing.... org tas kpl bwak arak.. ke hutan mburu babi bwak arak., tu la ari jilat pantat jd bodo....

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau arak memburu dlm utan?
abah kau lahanat la!
haram jadah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi hari ini?

Anonymous said... Best Blogger Tips

I Loike Kelantan...TRW

Anonymous said... Best Blogger Tips

@AnonymousNi dekat danau kota depan KL festival city..area uptown Danau..>_<

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tak suke anon gune perkataan abah tu...tulis perkataan lain x bleh ker?

Anonymous said... Best Blogger Tips

FLAG COUNTRY DTACTED

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa punya perempuan.Pelayan kata habis,habislah.Bodoh2 je.~Stupid,stupid,stupid~
Hei,cik kak,hari2 minum arak je ke,kerja lupa nak buat? >:( Apalah bohsia 2 orang nie.>:( .Nak kena lempang je diorang nie.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau nampak pelanggan macam tu baik buat tindakan terus. >:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hei,korang smua dengar sini.Aku bukan orang islam,aku orang kristian.Kalau aku jadi pekerja kat kedai minum arak,kalau aku dpt customer yg macam tu,aku bagi penumbuk je kalau perempuan laa.Hehehehe >:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Finehomps....Doomkops..fuck girls

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuck Your Ass....pompuan bohsia sundal !! nak minum arak pegi laa kat neraka..bodoh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...