Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 9 September 2013

Kejam : Keadaan Budak Perempuan Yang Didera Bapanya Sendiri (5 Gambar)

Bayangkan trauma yang akan dihadapi apabila ia membesar. Anak yang sepatutnya diberikan kasih sayang dengan teguran dan nasihat bukan dengan pukulan yang berparut dibadan dan hatinya. Malang sungguh nasib mu… punyai orang tua yang tak berhati perut, lebih hina dari binatang dihutan… 

Sudah menjadi resam dunia, hidup ibarat putaran roda. Namun malang sekali layanan yang anak perempuan ni dapat, ianya amat berbeza dari sepatutnya. Andainya kesan deraan ini mempengaruhi kehidupannya sehingga dewasa, mungkin… nantikanlah pembalasannya.



Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Allahu akbar..moga Allah mengampuni kite semua..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Malaysia 2:1 Myanmar
Ole Ole Ole Ole

Anonymous said... Best Blogger Tips

uih! cam kimak abah dia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak ko x aja

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

hasil dr pmeriksaan teleskop sy, didapati kanak2 tsebut mghidapi darah tinggi 100m dr paras laut

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jom kirija.. Itu warung suda buka..Bikin itu canai roti.. Kambing kari.. air kasi buat kasi org kenyang.. dpt wang itu poket kasi penuh...bini manyak suka.

Banglafood843@yahoo.com

mandur saja bukan bangla mari-

Anonymous said... Best Blogger Tips

mandur tongong

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape yg ko merapu syaitan..akhirat ape..kat akhirat nnt budak nie jd bahan api bakar ko.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xmustahil Tuhan nk tentukan dia membesar dgn baik..bukakan hati dia utk peluk Islam. Xmustahil dia memandang kau anon 01:31 dlm neraka dr syurga. Ckp mcm xde otak..akal letak kt tumit. Malu la sikit..klu xmalu kt org lain pn..malu la kt diri sndiri..ko nk balas apepun kt komen aku ni..komen la. Teruskn merendahkn martabat ko dgn komen tahap picisan tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya Allah kesiannya budak ni..dia kecik lg..tau ape..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn tonggeng xtahan

Anonymous said... Best Blogger Tips

siannye , baru budak kecik dh kena dera :( . bila besar msti die jadi org yg pendendam ... nauzubillah ;( , mcm mana kalau die dpt anak nnti , anak die pulak didera . mohon dijauhkanlah amin :'(

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

kesian betul budak ni

Entri Baru Update: Semua Besar Dengan Samsung Galaxy Mega 6.3

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mr Fapson dan pengikut tongongnya pun patot dilibas mcm ni sbb melaku fap fap di khalayak ramai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jangan bimbang.. nanti besar pergi korea buat plastic surgery...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sembahyangla kamu sebelum kamu di sembahyangkan dan insafla kamu sebelum kamu diinsafkan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...