Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 11 September 2013

OMG : Keadaan #Fail Seorang Gadis Selepas Mengisi Petrol (4 Gambar)

Keadaan #Fail Seorang Gadis Selepas Pam Petrol.
Dia terlupa untuk letak balik tempat pam petrol ke tempat asalnya. 


16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam..da bslwt pda nbi hari ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

bila la dashcam nak murah di malaysia... boleh rakam pelbagai ragam..
rasanya jauh lagi teruk rakamannya dari dunia luar..sebab ada golongan ultra kiasu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nk rakam adengan ranjang sndri la tuuuuu.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

pompuan memang macam tu, sejak dari tahun 1965 hingga 2013, memang tak pandai-pandai bawa kereta dgn isi minyak

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana ada, ianya semenjak tahun 1977.

Anonymous said... Best Blogger Tips

As salam,
Kereta pertama menggunakan enjin petrol adalah dr tahun 1806..
Sejak dr tahun Itu..manusia perlu berhadapan dgn kenaikan harga minyak..
Sekian.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Klu x mampu nak isi minyak, jgn pakai kete..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau terlebih mampu pakai kereta mcm anon 19:55 bulih cucuh lebihan petrol dlm lubang jubor abah dia...
abah kau cam pundek!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Boleh laa sembang besar! Sbb lu pakai basikal roda tiga...
Tu pon berebut gaduh...dgn anak lu...
-Malik-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Akan berlaku di suatu zaman di mana kita akan kehabisan sumber bahan api fossil ini...
Pada waktu Itu, manusia kembali ke zaman dahulu..
Pada waktu Itu tiada lagi kenaikan harga minyak Dan kenaikan harga barangan..
Segalanya akan kembali Mundur..

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

selamba je. haha

Entri Terbaru : Jom Jalan-Jalan - BBL, Nemo & Pulau Kapas

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

aq pn xsuke marou ni, komen ala kadar nk org klik link dia lebih, inject karang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Doktor Bertololiah dgn Marou Bangang adalah dua ekor gay! mereka saling injek menginjek!
abah mereka pengasas gay!

MY@R said... Best Blogger Tips

macam nie pun boleh..terlupa nk letak pump balik..www.tepakku.com

nama saya markonah said... Best Blogger Tips

ishh..i is terasa2 tau.
haha
tp idok lerr sampai tertarik2 hos pump tu

felix junior said... Best Blogger Tips

PANASSS!!! http://ref.megastoon.com/sms.php?share=85648

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...