Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 11 September 2013

Cool : Close-Up Saat Seekor Belalang Sedang Makan (5 Gambar)

Close-Up Saat Seekor Belalang Tengah Makan.
Pernah tengok belalang makan? Ini adalah caranya...


11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam..subhanallah..sdah kah anda bslwt pda nbi hari ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar last: WIN!

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Kenapa dia makan bahagian tengah daun. Adakah bahagian itu yg paling sedap? :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

subhanallah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebenarnya dia nak mkn bahagian tgh buntot Preity tapi takde.. sbb itu dia mkn bhg tgh lalang itu...
itu adalah LALANG! bukan DAUN Preity bangang!
abah kau tak sekolah byk mkn taik lipas!

ali said... Best Blogger Tips

Ko tuh yg bangang....lalang tu daun lah bangang...ke kau panggil pokok lalang.
Bajet pandai...tp bangang x sedar!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

cantik gambar ni

Entri Terbaru : Jom Jalan-Jalan - BBL, Nemo & Pulau Kapas

Anonymous said... Best Blogger Tips

cis last2 aku terklik juga link si moronu !!!!!!!!!!! argh,...

Anonymous said... Best Blogger Tips

subahallahh...\
kepada yang suka mencarut...
ucaplah subhanallahhhh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ali 23:37 adalah seekor pondan yg tongong dan bangang penjilat buntot! bodoh nak mampos! daun lalang abah kau?
abah kau daun lalang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...