Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 11 September 2013

OMG : Keadaan Orang Miskin VS Gaya Hidup Orang Kaya Di China (15 Gambar)

Gambar Keadaan Orang Miskin VS Gaya Hidup Orang Kaya Di China.
China sendiri mempunyai 122 orang billionaires dan juga ratusan orang jutawan tetapi 13% daripada populasi negara itu hidup dalam kemiskinan. (pendapatan RM5.00 sehari). Gambar di bawah menunjukkan gaya hidup miskin VS kaya di China. 

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam..da slwt pda nbi utk ari ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya pernah ke China satu ketika, ternyata mentalitinya berada pada kelas ketiga walaupun ada yang kaya-raya tahap laksawan.
Meludah di tempat pejalan kaki dan tangga, kencing tepi pokok adalah perkara biasa.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

Knapa cina x ske pkai perfumes

Anonymous said... Best Blogger Tips

A world apart!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp team bola cina jauh lebih hebat dari team bola malaysia..ape cer????

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ape pulak pasal bola lak ni..

Meroyan ko ni... Siann..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Syukur..

Anonymous said... Best Blogger Tips

syukur itu ialah nama abah kau yg selalu kena ludah dgn cikgu georafi masa tingkatan 2 mawar!
abah kau bangang!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

bersyukur tinggal di malaysia

Entri Terbaru : Jom Jalan-Jalan - BBL, Nemo & Pulau Kapas

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

syukur dr hidup mewah :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://bit.ly/15SJdhJ
Everyone is welcome!
Anyone can join!
unlimited Job position!
no experience required!
setup and money making!
http://bit.ly/15SJdhJ
it's easy!
no fee to pay..!
just setup and u can enjoy how to earn money everytime u online!!
ita free!!
feel free to click
http://bit.ly/15SJdhJ

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat malaysia nye xnk bt? sm je pn malaysia n china..

perantauminda said... Best Blogger Tips

di Malaysia orang cina kaya-raya...jadi tentera, polis ke semua tak mahu..di Malaysia diorang nak jadi tauke bisnes je...tak macam di China dan Singapore..

http://leggingseksi.blogspot.com/

Anonymous said... Best Blogger Tips

tailong da ambil semua kawasan kita.kau pegi cari malik.hanya dia saja yg dapat tlg kita -king

Anonymous said... Best Blogger Tips

Malaysia pun sama x lama lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak suka meleysia pi berambos lah cibai!
abah kau lahanat!

MY@R said... Best Blogger Tips

antara 2 darjat...www.tepakku.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kat negara mana-mana pon samalah bodoh..bukan kat china je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pale bapak ko lonjong sume negara sama.nampak sangat tak pernah pergi oversea.kat cina je pengotor giler.kebersihan teruk.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak semua cina pengotor , macam cina malaysia juga , bukan semua cina malaysia pembersih !

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap,fap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...