Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 9 September 2013

Lawak : Sila Nyatakan Ibu Negara Malaysia (2 Gambar)


Budak-budak sungguh suci murni lagi bersih... Adakah ini anak didik permata pintar? Hehe... Lucu la adik ni.



15 comments:

Org Kuat PKR said... Best Blogger Tips

sah kene suap duit Br1m tu asyik igt Rosmah je, kene jampi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

hebak arr...

Anonymous said... Best Blogger Tips

salam, mohon admin delete komen2 lucah, maki hamun, sedih tengok bangsa aq jadi camni :(














Lu baca ni

Kepala abah kau! Kah32x

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo tak silap kertas exam ni budak kelantan yg punya... mohon maafkan kejahilan mereka.
abah kau pandai!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

itu baru ibu negara belum bapa negara lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu blum tnye ibu ngeri jimak kuat,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

yup.. belum kepala bapak negara!
kepala abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

rambut rosmah macam rambut sammy vellu... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Steady Kak Mah, tak diMahmah usia, Salute!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

hahaha kesian budak sekolah


Entri Baru Update: Semua Besar Dengan Samsung Galaxy Mega 6.3

Anonymous said... Best Blogger Tips

marou kau bulih pigi mampus!
abah kau kesian!

Anonymous said... Best Blogger Tips

rambut je ? muka pon dah ade iras2 sammy vellu . sammy vellu versi perempuan + kulit cerah .
kah kah kah kah abah !

Anonymous said... Best Blogger Tips

tailong da ambil semua kawasan kita.kau pegi cari malik.hanya dia saja yg dapat tlg kita -king

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...