Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 9 September 2013

WTF : Gay Versi Melayu Dengan Bangganya Post Gambar Di Facebook (Gambar)

Apa nak jadi dengan generasi zaman sekarang ni yer. Terang-terang je post gambar gay dekat facebook. Ish3.. dunia dan hampir sampai ke penghujung.. Bertaubatlah sebelum terlambat..


p/s : Semoga berbahagia la yer.. 

Sumber : Here

15 comments:

Yanie Oranie said... Best Blogger Tips

aishhh rosak budak zaman skang

Anonymous said... Best Blogger Tips

bangang post byk kali dah ni!
abah kau la Yanie!

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam gampang orang yang komen post tu.geng2 gay jgk...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade gak yang aminkan tuh... bengong

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

Aq jumpa budak dua org ni ak potong da kote dorg ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

lepas potong kote dorang... sumbat kote tu dlm mulut abah tuan doktor!
kote abah kau doktor lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

erk..ni kes kurang kasih syg or kurang didikan??
berbahagialah skg..akhirat jwb sndri :-)
@puteri_cilik

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga korg jd kime hingga akhir hayat

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm org da xde agame!...ni la jd bile nafsu jd panduan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm xial jax .

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

argh!


Entri Baru Update: Semua Besar Dengan Samsung Galaxy Mega 6.3

Anonymous said... Best Blogger Tips

argh abah kau marou punex

Anonymous said... Best Blogger Tips

org yg suka mncarut ni msti mak bapak dia pun kaki carut kt umah....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

nur fatimah said... Best Blogger Tips

Cute and sweet♡♡

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...