Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 13 September 2013

Sadis : Anak Gajah Menangis Selama Lima Jam Selepas ...... (3 Gambar)

Anak Gajah Menangis Untuk Lima Jam Selepas ......

ibunya tinggalkan dia dan cuba memijaknya sehingga mati...


23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nana jes, fast & first diabad ini.

nama saya markonah said... Best Blogger Tips

allahu rabbi anak..
huhu.. :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

tailong dah ambil semua kawasan kita.kau pergi cr malik.hanya dia saja yg dapat tlg kita
-king

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko nak hadap dgn tora - tora ko
-jai

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape lagi ko nak?semua kawasan aku ko dah amik.bagi la muka depan anak bini aku -
king

Anonymous said... Best Blogger Tips

lu tengok,ini malam kl sunyi sepi kan? besok malam,tailong turun, ini KL kiamat.
-dragon

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abg Jai, tora-tora minta izin bersetubuh dgn adik ko.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau kirim salam dgn Pak Anjang kau!
-jai-

Anonymous said... Best Blogger Tips

krim juga Mak Anjang kau!!
-Dol-

Anonymous said... Best Blogger Tips

seram

Anonymous said... Best Blogger Tips

abang tak abang siapa kacau gua pecah
-jai-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa lu nie...
Org skrg main dialog kl gangster..
Lu ke lain pulak...
Alamak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

abang besar sudah keluar, wa ingat lu sudah mampus
Shark

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

siapa nk rawatan rapi hilangkn penyakit "KL Gangster 2" korg leh call doktor +603-5505860 (Dr. Haslam)

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak hampa punya puki..terikut ikut gambar kl gster..macam haram jadak puuihh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

lu gangster ke mafia

-shark

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kl pun xpnah pg ada ati jd kl gngster,,,,, hahaha sembang cm penyu mendap cm tenggiling... pg pekan pun sbuln skali tu pun ikot mak byar bil nek mto duk blakang mkn lolipop ada ati kl gngster.... hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kl pun xpnah pg ada ati jd kl gngster,,,,, hahaha sembang cm penyu mendap cm tenggiling... pg pekan pun sbuln skali tu pun ikot mak byar bil nek mto duk blakang mkn lolipop ada ati kl gngster.... hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kl pun xpnah pg ada ati jd kl gngster,,,,, hahaha sembang cm penyu mendap cm tenggiling... pg pekan pun sbuln skali tu pun ikot mak byar bil nek mto duk blakang mkn lolipop ada ati kl gngster.... hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi hari ini?

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin pun spesies dungu, biarkan komen2 ngarut kat sini..tak reti nak filter2. sampai nak menyampah org baca dan komen.
asyik2 biarkan komen lahanat la, abah kau la, tailong kimak la.. tolong la admin. jgn jadi bodoh ok?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...