Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 March 2013

WTF : Anak Tom Cruise Berlagak Dengan Kereta Lamborghini Kuning (3 Gambar)

Anak Tom Cruise Berlagak Dengan Kereta Lamborghini Kuning.
Untuk pengetahuan anda, bagi yang tak tahu, Tom Cruise dan Nicole Kidman mempunyai seorang anak angkat yang berusia 18 tahun iaitu bekerja sebagai DJ. DJ ini  baru-baru ini tiba di sebuah kelab malam berlagak dengan kereta Lamborghini Kuning yang dikatakan hadiah dari ayahnya.  

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa anak dia black?

Anonymous said... Best Blogger Tips

OO anak terangkat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Berlagak ?? ... jelis betul lah ngan orang . dengki tu cakaplah dengki .. tak nampak berlagak pun .. sedangkan budak2 kite ni .. pakai moto entah apa je tu baru disebut berlagak . macam lah orang lain takde ! hahahahahaha . WTF kes cemburu xdapat nak beli keta lamborghini :P ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yang dia berlagak nya? admin yg jeles kot haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak heranlah kalau ayah yang kasi!, kalau sendiri beli hasil titik peluh, kagum jugak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah tu p la bli....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tom Cruise has 2 adopted children - Connor and Isabella

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku tak paham tang mana dia belagak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku pakai Lembugini Galakdo tak belagak pon.

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat pe ko nk blagak pkai lembugini tu...tu mintak pelempang namanya

Anonymous said... Best Blogger Tips

Go home admin!! you Drunk !!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

aku pakai modenas kriss tak berlagak pun.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku pakai honda jazz merah tak berlagak pon..just horny jerk..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku pakai serban relax je mana angkuh pun.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...