Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 3 March 2013

Cool : Rumah Terbiar Di Tengah-Tengah Sungai Drina, Serbia (5 Gambar)


Sebuah rumah terbiar di tengah-tengah sungai Drina, Serbia telah menarik perhatian ramai pelancong dari seluruh dunia. Gambar rumah ini pada mulanya telah disiarkan oleh National Geographic pada Ogos tahun lepas. Rumah kecil ini terletak di atas batu di tengah-tengah sungai Drina, berdekatan bandar Bajina Basta, Serbia. Rumah yang menjadi sensasi di internet ini baru sahaja dikenali, tapi ia telah terletak di situ selama 40 tahun.



p/s : Rasa nak pegi jer... superb.. 

Sumber : Here

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kote

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ku first lagi!zoeluvijal!yipii..A

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehe..giler lah ibu aniq ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apasal tu gambar lain dr gambar seterusnya? cuba korang tgk atap ruma tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic first tue lukisan ...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...