Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 5 March 2013

WTF : Empat Orang Pemuda Mempelekehkan Tugas PDRM/ATM di Lahad Datu Dalam FB (2 Gambar)

Dua Orang Pemuda Mempelekehkan Tugas PDRM/ATM di Lahad Datu Dalam FB.
Entah kenapa ada juga orang yang sebegini. Langsung tak hormat dengan tugas PDRM atau ATM di seluruh Malaysia yang mempertahankan keamanan rakyat. Bayangkan negara kita tanpa mereka, mesti ramai lagi yang telah terkorban. Sanggupkan mereka menggantikan wira wira negara kita ini. So, kawan-kawan apa kita nak buat dengan mereka ni?

Yang pertama ni kami dah publish pagi tadi. ada tambahan 3 orang jahanam lagi. 


31 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ader otak xleh pikir....teknologi mengatasi akal....bingai....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh 4 ekor anjing ni.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Konfem konfem yang 1st skali tu budak counter strike

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang gambar nombor satu tu kalau tak silap bekas pelatih plkn,aku kenal dia satu kem dengan aku dulu..sia-sia jer semangat cinta negara ditanam dalam diri masa kat plkn dulu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ak pn ase bdk yg 1st 2 fanatik sgt main game CS .. sb 2 bangang smcm jer...samekn game ngn dunia realiti

Anonymous said... Best Blogger Tips

mamat first bak mai bg aku... aku sarung satu body dia ngan kevlar pastu bg aku tembak dia ngan rifle... tgk dia kebal ke x... buduh... sian utm ada student bodoh mcm ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haha..btoi2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh, kalau tak de gambar takde bukti.
mungkin ketika itu para petugas tidak terfikir akan mati, hanya mengambil gambar sebagai kenangan apabila balik nanti, semua tentera macam itu, jangan terlalu bodoh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jadi jaguh CS boleh lah cakap macam tu.. cuba try temuduga jadi polis, ntah2 tangan tu bengkok!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg gmbr kedua tu x bleh blah..muke pon muke bodoh..sia2 hidup awek tu ngan dia...

jack ham said... Best Blogger Tips

ade betul ape yg dorg cakap tu...kena pikir dalam2 la...baru faham...kalau pikir dr dalam tempurung...mmg x faham dan x nampak ape2...sooo pikir2 laa dalam....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni org semenanjung kah org sarawak/sabah?
tengoklah sapa yg bodoh,kurang ajar,x berotak....engkau tengok lah wahai org semenanjung....aku bukan racist...tapi hati aku panas sebab komen budak2 kat post admin yg satu tu....cakap guna hidung...sukati nk kembang...sukahati nk kempis...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha... sah mamat CS nih... ingat mcm dlm game kut pakai Kevlar baru susah mati...

Nih la org x penah rasa dunia ketenteraan mcm ne tapi cakap mcm die la panglima 6 bintang...

Elok suruh bdk tu masuk Palapes or SUKSIS... tapi muka jambu mcm tu nak joint? gelak je la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

marilah bersatu rakyat borneo!! kita serang semenanjung!!
ayuh!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata? tidak salah nak bagi pendapat or watsover, tp pleaselah jaga sensitiviti org. i've got enough with politic issue. ni nak tambah dgn pendapat yg konon2 bernas. kesian sikit la dekat family yg kehilangan org tersayang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

macai lembu detected..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ajal maut di tangan tuhan ... bkn di pkai baju kevlar .... haisshh bek ko beli je

B32
B14
B6
B7
O1
O2
O3 X2
O4
O7

OK then jalan g tembak ... hahahahahaha !!! bodo

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang no due tu.
aku kesian gile dgn awek die.
dah la dapat pakwe buruk.
kote pulak kecik.
setakat duk menylak dalam fb mcm anjing gila.
kalau lu langsi sgt lu pegi lahad datu tunjuk lu punye jaguh.
jgn jadi mcm anjing,dalam sangkar menylak manyk kuat bile lepas telur kecut masuk dalam.
bodoh sial anjing nih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin...sroh 4 org ni gegar aku...kat area wangsa maju.....kasi no contact diorg....gegar mai....ltak gmba awek...tp gigi tajam...pundek pyer orang....ni bdak kampong...jgn lyn sgt...dia baru bkak FB ni....baru blaja men FB...sroh awek dia yg jongos tu ajar..hahahah...abis ar...muke diorg da tsebar kat pokok ketapang..hahahaha....kasi lunyai ar diorng ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg mamat ngn awek dia tu....compom dia dulu kne gari tros masok lokap....2 la dia anti polis....dia keje piyoon je kowt..adoii....tgok muke pon thu da...kompom awek dia lari dari dia....aku arap dia baca msg dari kitorg ni...adoiiii.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahaha meninggal 4 ekor tenuk ni baca komen sini.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Explain laa.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sangat kurang ajar. Mak ayah tak ajar ke? Hormat org tlh meninggal. Itu namanya ajal beb. Nauzubillah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pegi uitm main counter strike. otak pun mereng. inilah budak2 uitm. uitm uitm uitm. sila lah bela uitm kamu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=278182685646195&set=a.177972702333861.38816.100003633986728&type=1&relevant_count=1 ... siapa2 ade FB sila buka link nih.

Allah Subhanahu wa Ta’ala berfirman:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ

“Wahai orang-orang yang beriman, jika datang kepada kamu orang fasiq membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti supaya kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaan yang sebenar sehingga menyebabkan kamu menyesal dengan tindakan tersebut.” (Surah al-Hujurat, 49: 6)

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

BUTE KER? Tetibe Uitm pla. Tu UTM la. Aku ni pndang rndh skit org mengutuk uni, xkesahla uitm ke mane2 U ke, dri org xdpt masuk U. otak cetek! kesian. parents ko lahirkn ko bodoh. keturunann...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian la muke dak pempuan tu pun jadi mangsa.. penat dia senyum excited nak tangkap gambar,, tetibe jadi camni pulak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua muka macam so so je.ok la kot.sesuai dengan otak yag dimiliki

husna farisatul aliya said... Best Blogger Tips

org cmni ckp je pndai...knp mrk x pegi sne sndri, brkorban utk negara?ckp byk xgune...kalu nk ckp,sume org leh ckp...xpk prasaan org lnsung mne la tau kot2 ade ahli kuage mngse yg bce bnde2 ni ke...msti dorng sdih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Untuk pengetahuan 4 ekor anjing tu, kami ni isteri anggota PDRM tau, bila dengar 4 ekor anjing ni menyalak2 ikut suka hati dia rasanya nak aje kami hantar santau kat dia orang ni. Tahu ke dia orang ketika dia tengah bersukaria kat sini, anggota kita di sana tengah bertaruh nyawa, anak bini kat sini macam nak luruh jantung memikirkan keselamatan suami tapi mereka ni langsung tak fikir. Elok orang macam ini kita suruh kerajaan lucut aje kerakyatan mereka kerana mereka ini tergolong dalam rakyat yang tak boleh dipercayai jika negara kita dalam kesusahan mereka ini orang yang pertama akan berpaling tadah. Hidup anggota PDRM dan ATM, buat isteri wira-wira negara bersabarlah kerana kamu juga adalah wira disisi kami yang juga isteri anggota seperti kamu. Al-Fatihan

Anonymous said... Best Blogger Tips

asuh ngau beperang cdak ia...kada k terkemik mdak bala musuh...untak pabok...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...