Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 5 March 2013

OMG : Rupa Dan Keadaan Beberapa Penceroboh Yang Dibunuh Di Semporna (5 Gambar)

Rupa Dan Keadaan Beberapa Penceroboh Yang Dibunuh Di Semporna.
Mereka ini telah tiba di Lahad Datu dan menyerang Polis Sabah sekitar Semporna Sabtu lalu. Mereka ini telah terkorban selepas berjaya diserang oleh polis Sabah. Namun kita sendiri juga tahu, negara kita juga kehilangan beberapa orang polis yang telah berusaha untuk memperjuangkan keselamatan negara kita tanpa menghiraukan nyawa mereka sendiri. Selain itu, baru-baru ini kedengaran pula Sultan Sulu yang tamak itu ingin juga menyerang serta menjajah Sarawak. Apa dah jadi ni??

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap...fap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

baru padan ngn muka 2..suka2 hati ja ceroboh negara org..kan dah k.o..amik ko..hahahaa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semoga ALLAH melaknat kerajaan sulu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice>>>

Jenny J said... Best Blogger Tips

i tolong fap kan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

agk asa..ada ati mok conquer sarawak??phuitt.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dunia akhir zaman. Mcm2 dah berlaku. Sbb harta , pangkat haihh. Sngup bunuh, fitnah. Ya allah sedarkan lah mereka semua. Kau matikan lah aku dlm keadaan iman. Mintak di jauhkan dri semua yg blaku dkt dunia nih . Sesama islam sgup fitnah memfitnah sesama sendri. Beperang sesama sndr. Umno fitnah pas. Pas fitnah umno. Untuk apa semua tu.? PANGKAT.? Sesunguhnya aku ta perlukan semua tu. Yg aku perlukan hnya ilmu di akhirat. Bebaskan lah aku dri semua itu. Mintak di jauhkan semua tu dri aku dan seluruh keluarga aku. Setiap amalan dan percakapan kita dicatitt. Ingat2 lah whai sahabat2ku. Jgn dikejar yg dunia.tp kejarlah yg kekal abadi nnti. Ta rugi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kehidupan dkt dunia ni tetap akan berakhir dengan KIAMAT. Takguna kaya sekarang. Hidup senang sekarang kalau dkt sna nnti kita susah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

jenny J hisap buah pelir saya please. uhuk uhuk ahhhh

Calence said... Best Blogger Tips

@Anonymousjgn cakap camtu bang.. kita perang ngn penceroboh keturunan sulu je, Allah x suruh kita benci bangsa.

anwar ibrahim said... Best Blogger Tips

itu bukan mayat, tapi pelakon sandiwara seperti yang dikatakn oleh Tian Chua..

jack ham said... Best Blogger Tips

penceroboh sulu ade ic???ahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

hambik kaw...ambil jer Tian Chua jd wakil rakyat lg skali..xlama g jd cm nie la Malaysia..cibai olang xsedar dek untung!phuiiihh!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hishamuddin ckp mereka semua ni bukan pengganas.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas (08:29). baru keluar dari gua ke? tak update langsung.
bodoh macam bapak kau jugak.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...