Kongsikan Entri Kami

Friday 2 November 2012

WTF : Kurikulum Sekolah Ini Mewajibkan Pelajar Cukur Bulu Kemaluan Gurunya


Kokurikulum sebuah sekolah kecantikan memaksa pelajarnya mencukur bulu kemaluan serta memeriksa tubuh guru mereka. Bahkan, jika dianggap melakukan kesalahan, pelajar boleh dibuang dan kehilangan wang yuran pendaftaran sebanyak US$10,000.

Diperik dari NY Daily News, kokurikulum 'pelik' dari sekolah kecantikan ini telah diceritakan oleh bekas pelajar dan juga staf di Dahl’s College of Beauty yang terletak di Great Falls, Montana, Amerika Syarikat (AS).

Seorang guru perempuan telah memaksa pelajar mencukur bulu kemaluan dengan memperlihatkan punggungnya dan meminta mereka membuat penilaian.

Jika tidak mematuhi arahan, maka wang bayaran pelajar sebanyak US$9,500 akan diambil dan membuang pelajarnya tanpa memulangkan semula wang tersebut.

Seramai 17 pelajar perempuan yang menuntut di sekolah berkenaan termasuk Douglas and Barbara Daughenbaugh itu telah membuat laporan kepada pihak berkuasa. Mereka menuduh sekolah itu tidak memberikan keterangan jelas mengenai kokurikulum sekolah dan mengambil wang mereka dengan cara yang salah.

“Pemilik telah menggunakan sekolah Dahl’s sebagai satu alasan," demikian isi laporan itu. Laporan juga dikenakan kepada guru sekolah kecantikan yang menggunakan kata-kata seksual dan kesat ke atas para pelajar. Selain laporan itu, para staf pengajar itu juga dituduh tidak menjalankan tugas dengan sempurna malah hanya tidur, bermain di internet, dan membuat hubungan intim antara satu sama lain.




p/s : Sangat bangang.. 

Sumber : Here

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pantat berapi

Anonymous said... Best Blogger Tips

turun 10 kilo sebulan dengan cara yg selamat

MISS FAPSON said... Best Blogger Tips

Fap...fap...fap...

ben xii said... Best Blogger Tips

haha

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hmmm pelajar dipaksa cukur bulu jembut cikgu2nya? gila

Anonymous said... Best Blogger Tips

syok tgk pmpuan tu kangkang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xde apa pun

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...