Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 28 October 2012

Artis : Gambar-Gambar Aamir Khan Mengerjakan Haji (9 Gambar)

Walaupun baru sahaja selesai menjalani penggambaran sebuah filem terbarunya berjudul Talaash, ia tidak menghalang pelakon terkenal Bollywood, Aamir Khan untuk bersama-sama ibu dan beberapa saudara-maranya mengerjakan ibadah Haji di tanah suci Mekah.

Aamir Khan dijangka akan pulang daripada kota Mekah pada minggu pertama November dan terus sibuk dengan promosi filem Talaash.




p/s : Filem feveret lakonan Aamir Khan, Mann & 3 Idiots. 

Sumber : Here


13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

emm said... Best Blogger Tips

alhamdulillah :)

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

dia ni bukan kristian ke???

Anonymous said... Best Blogger Tips

agk2 la weyh nk ckp dia kristen pon.kalo name khan kebykan islam mcm salman n shah rukh tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

btul tu.. yg lain2 khan tu mgkn nama islam tp pmbwakan dan cara hidup x mcm islam.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

alhamdulillah amir khan dah pergi haji...

Anonymous said... Best Blogger Tips

amir khan dah pergi haji , anda bila lagi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

all is well....

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga lepas ni belakon watak2 elok2 je tak yah nk nari2 dgn pmpuan bogel gedik2. kalo die ni dah brubah ke arah kebaikan lg alim, pergghh msti kalah SRK kt peminat mesia ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang yang comment 1st, 2nd, 3rd ialah anjing bodoh, tolol, bengong

Anonymous said... Best Blogger Tips

x pakai la khan2 kat india ni..mcm shah rukh khan @ salman sndiri nama jer islam tp dlm film dok sembah berhala minum arak laa..wtf memalukan org islam jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm kat malaysia juga...nama islam tapi kat kelab melayu islam...awek btudung nampak spender..hai..nak kutuk negara org, negara sendiri tak tengok..dasar melayu islam..!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tough siot badan dia hahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...