Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 1 November 2012

OMG : Apa Yang Terjadi Kepada Askar Ni? (4 Gambar)

Berikut merupakan gambar dua orang askar di Thailand yang dipancung oleh pengganas.. Pergh... seram siot.. info lanjut tidak dapat dikenalpasti. Siapa yang tahu sila beri pencerahan.. Apa2 pun, tengok gambar kat bawah..





p/s : Berhati-hati jika pergi ke Thailand.. 

Sumber : here

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku first....yang bawah aku semua sial....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hehe...yg atas tu bapak sial hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1st mmg bapk sial.
dia jd cm 2 asal dr nenek moyang dia.
nt dia da ada anak sma la prangai cm dia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ngeri kot...gila la

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

pengganas apa? Komunis atau puak pemisah selatan thai? Kalau puak pemisah selatan thai, aku x rasa dorang yg buat....kalau dorang yg buat pun, mmang patut la......brapa bnyak nyawa muslim x berdosa kat selatan siam tu mati dibunuh oleh tentera thai laknatullah....patut pancung je semua tentera thai buduh ni.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

erkk seram ,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1st..mak bapak die sial..die sial sme cam bapak die..nah geram aku!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1st mak die sial bpk die sial same2 sial beromen dpt ank sial cm die..hahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semua yg atas ni syial

Anonymous said... Best Blogger Tips

askr kita yg kt sempadan pn hilang bila da jumpa mati gk.....cuma xbkk kes je

Anonymous said... Best Blogger Tips

cara turun berat tanpa bersenam

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas skali,,,,ANAK HASIL DOGGIE!!!!!!!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesiannya kepala dia terputus

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18:01 ank hasil bohsia+bohjan

Anonymous said... Best Blogger Tips

=BOHJANSIA...HEHEHEHE

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing yang comment first 1st, 2nd, 3rd.

Anonymous said... Best Blogger Tips

lama dah ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

REAL LA DERRRR,.. Anon syial siot,.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ngeri

Anonymous said... Best Blogger Tips

danok selamat lagi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...