Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 1 November 2012

OMG : Gambar Taufan Sandy Yang Melanda Amerika Syarikat (15 Gambar)

Allah s.w.t hanya menghantar air dan angin saja untuk memusnahkan sebuah negara
yang di katakan paling canggih dan paling angkuh dalam dunia dari segi ketenteraan
politik dan ekonomi kapitalis di pegang mereka. Dianggarkan Amerika kerugian 3 trillion us dollar.




































p/s : Bala bala... 

Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha..1st time dapat 1st..from seri kembangan.

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

ini baru cikai2 je.....kemusnahan hari kiamat nanti yg paling dahsyat sekali......

Anonymous said... Best Blogger Tips

padan muka...mampos smua pown ok jgak...nseb malaysia sgt aman dri bncana dan dosa...bhahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

seri kembgn kt blah mane? jum lepak azhar maju... haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

cara turun berat tanpa bersenam

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg promote produk tu promote elok2 la..royalty kat admin ade ke?..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kuasa tuhan... harap2 mereka insaf

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing yang comment 1st, 2nd, 3rd.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kiamat kecil..semua yg byk dosa tu..byk2 la bertaubat k..kang dah kiamat tak sempat nk taubat..hehe..dah tak sempat taubat semua dosa kang masuk neraka plak..sbb syurga itu dihuni oleh org yang tiada dosa..insyaALLAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

So jika kita TAK MAU bencana ni berlaku di Malaysia, marilah sama2 kita BERDOA pd ALLAH supaya Malaysia dijauhi bencana alam yg dasyat & kita wajib menjauhi SEMUA LARANGAN ALLAH SWT...

-renungan bersama-

Anonymous said... Best Blogger Tips

best tak tuhan turunkn bala ????, sekarang korg ley rase tak betapa peritnya negara yg korang selalu bom sane sini ! 100 kli ganda lagi kejamm tahuuu !!! tu baru sikit , belum lagi kiamat ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

SmuaNYA dah tertulis,.. IQRAQ

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang jgn kutuk2 sangat, ingat bangga la tu mesia takde bala teruk cmni. yg dh jd kt pinang tu pn dah takut. macam la mesia ni bebas dr segala dosa sgt. dah2 jgn kutuk2 negara yg kena bencana ni, baik tingkatkan doa dan taubat kiter ke Allah SWT...

Anonymous said... Best Blogger Tips

KAT ruang komen ni memg leh ktuk2 la..kat akhirat nanti ALLAH s.w.t depan mata. syurga neraka dah nampak..menyesal tak sudah komen macam2..doakan mereka yg dilanda bencana dapat hidayah ALLAH s.w.t.takot2 diri sendiri mcm bagus akhir kalam tak beriman plak an..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Syuzonnnn,...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...