Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 3 November 2012

Kreatif : "Yulasha", Pen Yang Tidak Akan Bergolek Jatuh Dari Meja (3 Gambar)


Pen yang dikenal sebagai Yulasha Pen ini ialah sejenis pen yang nampak macam biasa tetapi mempunyai ciri khas yang membuatkan ia tidak bergolek jatuh dari meja. Nak tau lebih lanjut, tengok video kat bawah nih.




p/s : Negara mana lagi yang selalu cipta benda2 pelik? Ofkos la Jepun.. Pen ni berharga RM10 sebatang.

Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

cool

Anonymous said... Best Blogger Tips

pen tk kisah sangat....
pemadam yg jtuh tak melantun ada tak...???
pemadam yg susah cri klu jatuh...

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

kalau pen jatuh kutip jela....pemalas tol.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nak barang yg kiter boleh miscall kalo hilang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku skandallxxx: Well, we all are the lazy ones.Can't help with it.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

annoying gila tgk dia bergolek2 setempat tu

ben xii said... Best Blogger Tips

all is about physics fakarrsss

Anonymous said... Best Blogger Tips

pen kalo nk jatuh jatuh jgak...hmmm

BILA KALI TERAKHIR KORANG BELI SELUAR JEANS Levi's®

L said... Best Blogger Tips

btw ni pensel la -_-

Anonymous said... Best Blogger Tips

yura-yura,,hehehe klako plak dngr amoi tu sbut,,, tp an klu r dpn ko ade awek pkai skirt,,,,pen ke pensil ke msti kne jtuh gak,,,yura-yura

Anonymous said... Best Blogger Tips

awek yg cakap tu mcm orgasm je sebut yura yura.

Anonymous said... Best Blogger Tips

and you think people dosent know that.. smartass

chenta said... Best Blogger Tips

Xda yg menarik..iklan tu pun mcm enthlh..

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

haha....dulu aku pernah kluar mkan ngan kwan2....sorang kawan aku ni bwak awek dia, amoi, pkai skirt pendek.....pastu awek dia tu duduk bertentangan ngan aku.....bila nak start makan, aku x sengaja jatuhkan sudu (sumpah x sengaja!)....pastu aku tunduk la bawah meja nak ambik sudu tu....bila aku dongak kepala, maka ternampak la sesuatu yang sangat indah, sesuatu yg aku nmpak untuk pertama kalinya dalam hidupku.....aku trnampak panties amoi tersebut, warna ungu beb! Aku pun syok la layan....dia siap goyang2 kan kaki dia yg putih gebu tu....fuh, terliur beb! lama jgak aku duduk bwah meja tu.....nasib x kantoi......haha....agaknya dia goyang2kan kaki tu sebab dia rasa syok kot......hehe....

iejal said... Best Blogger Tips

made in japan rm10.... dpt kan china... skjap je ngan reka dan fungsi yg sama... rm10, bundle 50pen... hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pen ni xmulty function mahal lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

pesal sora minah tu mcm dlm hentai je? hahahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...