Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 1 November 2012

Serius : [Video] Pertunjukkan Ilmu Kebal Yang Awesome


No description available.. Hoho.. dah macam dekat Youtube lak.. Video ni baru diupload semalam di Youtube dan tiada info lanjut mengenai kat mana benda ni berlaku. Siapa yang tahu boleh bagi percerahan.. Tapi memang real beb.. Tak tahu la imli apa dia pakai.. Aku rasa ilmu photoshop.. LOL..


p/s : Aku rasa macam dkt Malaysia or Indonesia..

Sumber : here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

tk kbal mane la kene tarik dgn malaikat maut

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

kat indon ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian lak kt laki tuh rambut dia jd mangsa heheh

Farid Rahmin said... Best Blogger Tips

terbaik

Anonymous said... Best Blogger Tips

edit je..

Anonymous said... Best Blogger Tips

rs mcm kpale aku plak kne kerat... ngilu kpale aku tgk vid ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cara turun berat tanpa bersenam

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

nak kebal makan muntah hantu cam badang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni semua pkai jin,mlawan fitrah manusia

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo kebal pegi israel la.. lawan yahudi.. wat pe duk kampung? negara kau jega jajah 400 tawun dgn belanda mana ilmu kebal kau? harp puih!

izzie izzam said... Best Blogger Tips

mungkin mereka ahli persilatan .. dan ade perguruan memakai ilmu batin . .jadi mungkin ini salah satunye :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau KEBAL xde nk nunjuk2 ,... Tp yg ni BEBAL

Anonymous said... Best Blogger Tips

tipu lah...nabi sendiri pon x kebal kene baling batu masa nk sebarkan islam...ni kan kita insan biasa

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu cerita lain la bro, sembang pasal motor, kau sembang pasal kereta.

Anonymous said... Best Blogger Tips

asyik-asyik parang je, cuba guna M-16 ke, pistol ke, cuba tembak banyak kali.
, baru awesome.

Anonymous said... Best Blogger Tips

LU FiKiR LA SENDiRi,..... KEBABALLLL

Anonymous said... Best Blogger Tips

Parang tu ditebalikan kot,,,, tu yg kebal.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini smua mau BiKiN SAMBAL la itu CLOREK,. Demo

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

huhu ngeri2...x sanggup nk tgk tp x sanggup kalo x komen..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...