Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 1 November 2012

Cool : Rekod Dunia Untuk Pemegang Gelas Arak Terbanyak Sekaligus (7 Gambar)

Rekod Dunia Untuk Pemegang Gelas Arak Terbanyak Sekaligus.
Memang mantap. Philip Osentona berusi 43 tahun telah membuat rekod dunia baru untuk memegang sebanyak mungkin gelas arak menggunakan sebelah tangan. Rekod lama adalah 39 gelas dan dia telah memecahkan rekod lama dengan 51 gelas. 


15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow~

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dah kaki minum todi, ape pun boleh

Anonymous said... Best Blogger Tips

rahsia ***** yg perlu anda tahu

Anonymous said... Best Blogger Tips

bende macam nie pun nak bangga ke..? lain la kalau dalam gelas tu ade air ok la jgk klu nak bangga...setakat angkat kosong je baik letak dalam kotak pastu angkat la...dodol

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

so apa gunanya dapat pegang gelas byk2 untuk pembangunan ketamadunan manusia?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aq pown boley....konon ja menunjuk..phuuiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasalah org barat ni memang bodoh lg bangang..perasan hebat sgt..buat benda2 bodoh pun jd rekod dunia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

risaw orang yg kt sblah dia tu..hehehheh (lastpic)

Anonymous said... Best Blogger Tips

rekodddd bodoooo duniaaaa.....

Anis Nadia said... Best Blogger Tips

tak perlu nak bangga, tiada manafaat ==

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu pun blh jadi record dunia..
macam2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Habis tue rekod paling ramai dtg kenduri kawin tak BODOH???? Get a life guys!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Smua bdoh jelous..mcm shit lh korg

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tats the point! Stop ridiculing others. Nonsense!! Can we just celebrate life with respect instead? Typical pathetic Malaysian..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Salah 1org yg tercalon sbg raja segala kejahatan > Arak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...