Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 31 October 2012

OMG : Cara Terbaru Isi Minyak Kereta!! (Gambar)


Seorang wanita kat bawah ni sedang menunjukkan cara terbaru untuk mengisi minyak kereta. Kepada wanita kat luar sana boleh la praktikan benda ini dan jangan lupa ambik gambar dan upload di Facebook yer.. Hoho..


p/s : Kreatif beb... tak pernah plak nak isi macam tu... LOL..

Sumber : Here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahaha! kawan na try isi myak moto TAS kawan tbalik cmtu lah.. moto menonggeng ke atas... hahahaha! lol..

ben xii said... Best Blogger Tips

macam handjob

encik cool said... Best Blogger Tips

extra...lebih pecutan..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

wow hebatnya awek ni

Joehari Mokhtar said... Best Blogger Tips

sebenarnya benda ni da lama da dibuat di UK , bila buat mcm nie bila time titisan terakhir dia akan menambahkan 50 ml dari yang sebenarnya .

run19 said... Best Blogger Tips

my best friend's sister-in-law makes $69 every hour on the laptop. She has been out of work for 8 months but last month her paycheck was $21550 just working on the laptop for a few hours. Read more on this site http://Run19.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...