Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 3 November 2012

OMG : Pencuri Mencuri Lampu Depan Kereta Porsche (8 Gambar)

Pencuri Mencuri Lampu Depan Kereta Porsche.
Daripada seluruh kereta Porsche, pencuri ini cuma mencuri lampu depan sahaja. Adakah lampu ini berbaloi dicuri?
Menurut sumber, lampu kereta Porsche jenis Panameras dan Cayennes di seluruh Eropah kini menjadi tumpuan pencuri. Ini kerana lampu depan kereta tersebut disyaki untuk membantu mereka untuk penanaman marijuana. Lampu Porsche sangat sesuai kerana ianya menghasilkan haba dan pancaran yang sangat kuat.  

8 comments:

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

1st....mana catzmeow ku sayang?????

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat malaysia ni pn ade. cuma beza dia, dorg curi towing cap skirting blakang proton persona.

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

mcam mana kau tau???? Kau ni mesti pernah buat kan?????

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

senang je rupanya nak curi lampu kereta porche ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

headlamp porche x pkai skru..pkai clip kiri kanan ats bawah je..dia xder skru blah luar atau dlm..

oppps!

BILA KALI TERAKHIR KORANG BELI SELUAR JEANS Levi's®

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada lagi anjing yang comment 1st, 2nd, 3rd.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm lobang hidung daaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bole tanam ke MARIJUANA TIJUANA kat dlm tu ekkk,.?!?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...