Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 2 November 2012

Serius : Lelaki China Saman Isteri Kerana Lahirkan Anak Berwajah Hodoh (2 Gambar)


Seorang lelaki di China telah menyaman isterinya akibat mempunyai wajah yang hodoh dan menang kes saman terhadap isterinya itu. Si suami, Jian Feng berasa ragu akan isterinya itu selepas dia melahirkan anak perempuan mereka.

Feng menuduh anaknya yang baru dilahirkan itu tidak mempunyai wajah yang sama seperti wajah mereka berdua. Dia menyifatkan bayi itu sebagai "amat hodoh". Pada mulanya, dia menyangka isterinya telah menipu dirinya dengan mempunyai hubungan sulit dan bayi tersebut bukan anaknya.

Pada suatu ketika, isterinya mengaku yang dia pernah membelanjakan lebih daripada $100,000 pada beberapa pembedahan plastik sebelum dia bertemu dan berkahwin dengan Feng.

Selepas tahu mengenai pembedahan tersebut, Feng mengambil keputusan untuk menyaman isterinya. Dia membuat dakwaan bahawa wanita itu menyakinkan diri nya untuk berkahwin dengannya di bawah dakwaan palsu.

Pihak hakim bersetuju dengan dakwaan Feng dan mengarahkan si isteri membayar ganti rugi sebanyak $120,000.


p/s : Macam ni pun ada ker? Gila.. 

Sumber : Here

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gbfdhbd

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya Allah..kenapa lah dengan manusia sekarang. kasihan. semoga Allah merahmati mereka..

Anonymous said... Best Blogger Tips

turun 10 kilo sebulan dengan cara yg selamat

ben xii said... Best Blogger Tips

first time tengok baby hodoh

encik cool said... Best Blogger Tips

sangat-sangat BODOH!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tula.. buat surgery, pstu kawen dpt anak yg tak sama rupe, terpaksa la menyimpan wang anaknya utk anaknya buat surgery dh bsar nnti.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kenapa aku byk baca kisah2 bangang org2 cina kat negara china tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

comel apa bby tu..ni la org yg x tau b'syukur..entah2 besa nanti bby tu cun melecun..time tu la br nk ngaku anak..mcmni pun ada jugak..dh cermin ke muka sendiri..

Anonymous said... Best Blogger Tips

si suami tu dye x tnjuk skali gmbr,,,aq rse lg hodoh kot,,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

kasihan dah keluar belanja utk cantik 100,000 kena bayar gantirugi pulak lagi 120,000. total 220,000 kasihan pompuan tu.
lelaki tu pulak belanja tak sampai 35,000 utk segalanya. berbaloi.

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

cian dye...cinta kerana paras rupa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

jaga jaga kawin dengan orang korea. hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak semestinya wanita yg cantik ada budi pekerti yg luhur..jgn arapkn rupa jer tp hati budi yg penting

chenta said... Best Blogger Tips

Kesian isteri dn anak dia.. Nampak sgt dlu cinta krna rupa,anak hodoh pun dri dia juga.. Truk pun suami dn ayah mcm dia..hnya krna anak dia x cntik dia nak saman bini sdri.dayus!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cantik pun susah xcantik lg susahhhh woooo,... Haiya pigi mati la lu

Anonymous said... Best Blogger Tips

chenta kamu paham ke maksud 'dayus' yang sebenarnya?

Anonymous said... Best Blogger Tips

org china ni mmg sial n bodoh, beranak anak kembar lapan, pilih sorang jer utk dibela yg lain2 dibunuh..klu dh kafirun laknatullah tu mmg sial cmni ler...

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak tu x hodoh... cuma si cinababi je yg bodoh dan hodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh sangat-sangat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bkn tu pic dia yg sbnr..pic yg btl ayh dia kacak..mcm model..ketiga tiga ank dia mmg x lawa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muka ank2 dia sepattern.. kn de keluar kt paper..mmg x lawa..kalo dh baka mak x lawa..maka x lawa la..pic kt ats tu bkn mak dia

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...