Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 6 February 2013

OMG : Kilang Ganja Yang Tersembunyi Bawah Rumah Banglo Ini (3 Gambar)

Kilang Ganja Yang Tersembunyi Bawah Rumah Banglo Ini.

Seorang lelaki UK berusia 54 tahun telah membina kilang bawah tanah untuk penghasilan ganja. 

27 comments:

apahell said... Best Blogger Tips

perghh...sama macam bawah..
LADANG GANJA TERBESAR DITEMUI DI MEXICO

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

OMG!!!!

AMARAN:BAHAYA KOREK TELINGA SETIAP HARI!
BAHAYA:BAHAYA MEMAKAI KASUT TUMIT TINGGI!
PENGAJARAN:REMAJA GAGAL MASUK KE TANAH SUCI AKIBAT GEMAR TONTON VIDEO LUCAH!

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..cacai bn xbgn lg..woi bgn la solat subuh..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

wei gilaa.....subuh pkul 7.32?
waaaaaa ko sokong parti ape ni subuh pkul 7.32?

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa pun x boleh

Anonymous said... Best Blogger Tips

najib mane isap ganja..dia layan air setan jer..BN biasa laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah dap
tukaq kerajaan penang

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni la klu terlalu taksup pada politik... sampai kan yangwajib pun terabai..... solat subuh pun x tahu kul berapa...masalah berat ni... lebih baik baiki diri kita dulu sebelum sibuk doktaip Tukaq kerajaan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu namanya orang bangang bajet power..tukar kerajaan la sangat.Solat Subuh pun taktau kul brapa..hahaha tolol

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

abis tu ingt lps2 solat subuh trus ngadap laptop?abis solat ,bce2 doa,bce alquran br la ngadap laptop..drpd bgn kol spuluh,mmg sah2 la bgn lmbt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak yg suka TUKAQ KRAJAAN tu mana reti solat.. terang2 kebodohan dye amat terserlah.. kalau boleh SIMPAN SIKIT BODOH KO TU TAHUN DEPAN BOLEH? bangang xbertempat. gini la rupanya.. kesian2.. hahhahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mamat Tukaq kerajaan tu sebenar nyer pencacai jer... Gayboy

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..geng2 ni lg la..kul 12 br nk bgn..ni msti geng2 br abis spm ni..pastu nk bajet2 dh matang pndai..idup pn mngabiskan duit mak bpk lg nk bsg..lu sembang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

der, aku kerja la beb.. lu yg sembang lebih.. ingt aku ni mcm ko ke? sorry sikit derrrr.. hahhaha. jgn fitnah tanpa bukti.. dosa besar OoO

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn...
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya suka weed.............oh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah dap
tukaq kerajaan penang

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaa....tukaq kerajaan 'khalifah umar abd aziz bermata sepet tak basuh berak' yg mempersoalkan kenapa bible takleh guna nama Allah di malaysia.

tukar kerajaan yg mempermainkan surah2 dalam al-quran bertujuan mengaibkan saudara seislam sambil ditertawakan oleh hadirin.

tukar kerajaan yg mengharamkan sambutan maulidur rasul tetapi boleh pulak meraikan sambutan birthday sendiri sambil potong kek di rumah kafir harbi!

tukar kerajaan yg apabila si kafir harbi berkeras nak guna kalimah Allah, dia hanya mampu sebut 'itu dio punyo pasal' tanpa mengecam keras si OKU itu!

tukaq kerajaan yg apabila ditanya mengenai Israel, siap boleh nak protect Israel plak!!

tukaq kerajaan yg anaknya mencadangkan org melayu jugak boleh tukar agama seperti bangsa lain, tetapi menyalahkan media bila terkantoi!

tukar kerajaan yg membuang ahli sendiri hanya kerana ahli itu ikut pergi rombongan ke palestin menyuarakan kesatuan umat islam sedunia!

tukaq kerajaan yg memecat ahli tanpa bela diri kerana takut hilang undi gara2 ahli itu bertegas dalam kes murtad di DUMC


tukaq kerajaan yg dulunya asyik dok mengutuk org lain kroni, tapi Allah dah balikkan balik ke atas golongan ini, anak beranak semua jadi MP!!!

tukaq golongan yg menabur fitnah kemudian lari, bila mangsa terpaksa buat penjelasan, dia konar ke isu lain. baling batu sembunyi tangan. dasar bacul!

tukaq kerajaan yg ada kes sodomi, khalwat dalam keretapi, khalwat dalam hotel perdana bilik 121, khalwat pukul 3pagi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ooo macam tu ke... tapi jangan klik kat sini serius takde gambar bogel

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni suma salah pembangkang..
tukaq kerakyatan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh gile korang ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dulu kat komen orang bergaduh nak jadi 1st . sekarang orang gaduh pasal politik . yang nak tukar kerajaan tu mesti tak cukup membaca tu , jadi lah gitu . anok anok lahh !

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn...
tukaq kerajaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kawan2 jgn selalu bace utusan malaysia je..buat perbandingn .beli harakah..kekadang utusan ni berpihak pade bn.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...