Kongsikan Entri Kami

Wednesday 12 June 2013

Superb : [Video] Need For Speed The Movie Akan Ditayangkan Pada 2014 (4 Gambar)



Bagi peminat movie pasal lumba kereta, pasti korang akan ternanti-nanti filem ni. Filem ni adalah based on video game yang popular iaitu Need For Speed. Aaron Paul yang berlakon dalam tv seris Breaking Bad akan memegang watak utama dalam filem ini. 

Need For Speed The Movie berkisarkan mengenai Tobey Marshall (Aaron Paul) yang merupakan seorang pelumba jalanan yang telah membuat perjanjian dengan tokan kereta, Dino (Dominic Cooper). Namun dia telah diperangkap ke penjara setelah rakan baiknya mati dalam kemalangan. Setelah keluar dari penjara, Tobey telah menyertai perlumbaan jalanan bagi membalas dendam.

Filem ini dijadualkan akan ditayangkan pada 14 Mac 2014. Kereta Ford Mustang V8 yang telah dimodifikasi telah dipilih sebagai kereta hero dalam filem ini. Jom saksikan penggambaran NFSTM kat bawah ni. Awesome!! 




p/s : Giler.. semua kereta best2... terbaek... Tapi macam jalan cerita tak best. takpe, yg penting semua supercar ada dalam movie ni..

Sumber : Here

5 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

tunggu dvd je la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jack ham anak haram belaan DAP
-anon changlun-

Unknown said... Best Blogger Tips

bodo ke lembu anom changlun nie...sedap jew nak haram kn orang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

DAP RACIST~

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow kereta "knight rider" ford mustang jadi hero, tapi lebih awesome guna ferrari 599 fiorano macam dalam game need for speed" sebab kereta ferrari ni paling stabil dipandu dalam kelajuan tinggi macam dalam game tersebut.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...