Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 15 June 2013

OMG : [Video] Motor Langgar Pejalan Kaki, Siapa Yang Salah?


Jom tengok video kat bawah ni. Perempuan tu bangang kot. Kesian kat motor tu.. Korang tengok la sendiri..

video

Sumber : Here

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ish..ish..ish kesian

Daqspark said... Best Blogger Tips

Nak bunuh diri pon jgn la sampai mnyusahkan orang lainnnn....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat malaysia pun banyak camni, indon kat malaysia lagi bodoh. dah hijau lagi nak lintas. naharom

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul-betul! bukan indon je, Myanmar kat depan pasar borong selayang pun bodoh, ada jejambat nak lintas juga, kalau kena langgar memang bersepai punya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa kalean bilang org indonesia indon emg apa berhaknya kalian bilang itu hah pikir doong jgn pake dengkul kalian malaysia anjjenk bilng indonesia ama myanmar bodoh emg org malaysia pintar ya??? macam kalian gue bacok aja anjjenk
malaysia FUCK!

Anonymous said... Best Blogger Tips

go home indon..u drunk..

jack ham said... Best Blogger Tips

ini salah pompuan tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...