Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 15 June 2013

WTF : Lelaki Dirakam Berulang Kali Mencabul Gadis Dalam Keretapi Di Singapura (4 Gambar)

Lelaki Dirakam Berulang Kali Mencabul Gadis Dalam Keretapi Di Singapura.
Ini memang dasar lelaki yang miang. Gadis itu sudah cuba menolak dan melawan lelaki tersebut tetapi lelaki itu tidak putus asa. Dia terus mencari cara untuk mencabul dengan menyentuh payudara gadis itu. Kesian aku dengan gadis itu.

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

celaka sunggoh!!dasar laki gila seks!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

patutnya prempuan tu pergilah ke tmpt lain...jauh dr llaki miang tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

klau aQ sua kenak penanpar maut..!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ntah diam jek,pegi laa tmpt lain..
Suka jadi mangsa..
Lg berleluasa la,laki tu buat kerja..

jack ham said... Best Blogger Tips

ahhaha cam lakhnat je....pompuan tu pun cam rela je...jerit je la..tampor ke..

cekpit said... Best Blogger Tips

Msti pompuan ni pun rela di balun.

jack hammer said... Best Blogger Tips

aku rasa awek ni tgh st1m nak maen. sbb tu dia biar je. xnampak melawan pun.

nak maen cari hotel. bkn dlm train. ehewhewwhawhahiww

Anonymous said... Best Blogger Tips

wakakakaka........p main pelacur la klau x tahan

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

aku penah tgok benda mcm nie kt dlm lrt..ahahha..teringt lg aku..masa aku toleh belakang aku nampak laki and pompuan nie...laki nie dgn selamba nya pegangg breast pompuan sorang nie dgn tgn nya pegang pemegang kt atas...ahahhaha...laki tuh bkn mek syokk pegangg2 ramas2..ahahah..then pompuan tuh dok senyuma2...ntah la...nak kata kaple pun tak..sbb tak bercakap apa pun masa kuar..memasing gi lokasi memasing..ahahah

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

betul ke Julie Fasha? silap2 pondan kot..hehehe

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 6 Part 2 (The Venetian Macao) "

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Julie Fasha nak rase batang tegap abang x?


-muthafucka-

Anonymous said... Best Blogger Tips

ku tumbuk2 muka laki tu..tak malu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...