Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 10 June 2013

Lawak : Teknik Photoshop Epic Failed Level : Digi (2 Gambar)

Wah..menang besar... tapi... nape pelik semacam je nombor tu? Failed.. 



p/s : alahai... agak-agak la nak photoshop pun... suruh la orang terer skit... adeh.. memalukan.. 


Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Huhu

gaban power said... Best Blogger Tips

nk kiamat ni ak ingat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nk bgtau korang la kalau korang perasan. xpasti sama ada ini kebetulan atau mmg sudah dirancang. kalau korang masuk peraduan ape2, cabutan bertuah ke ape ke yg sama waktu dengannya, korang akan perasan yg kebanyakkannya adalah cina. 95% adalah cina. so korang jgn percaya sgt dengan cabutan betuah kalau ada promoter ckp ade cabutan btuah n hadiah yg lumayan. itu semua bullshitttttt!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

CHINESE 4 DAP. DAP RACIST IN SILENT WAY!

effortlab said... Best Blogger Tips

Jual Lamborghini Tepi Jalan London
Kalau print jumlah tu & tampal pun ok dah. x payah photoshop. kan dah kantoiii

jack ham said... Best Blogger Tips

aduhaii ade racist disini...hakkktuihhh...kalau tak suke sila berampus...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Butoh la Jack Ham..mende terang2 depan mate cine tu mmg sial racist ko plak leh xnampak..bute mate gi jilat bontot cina la wei!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jack ham confirm org pakatan. org pakatan la penyebab kebangkitan cina. bukti nye, DAP menang 38 kerusi. walaupun pada awalnye aku igt PKR yg sapu byk kerusi... kesiannn

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rs jack ham ni keje kat kerajaan. mgkin anak haram ni xpenah keja ngn cina.sbb tu dia xnmpk cina tu racist ka dak. so anak haram ni bnyk xtau racist n berat sebelahnya org cina terhadap melayu.

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

macam copy paste je nilai duit tu

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 5 Part 5"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...