Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 10 June 2013

Gila : [Video] Suasana Ketika Hantar Anak Ke Sekolah Di Chechnya


Video ini menunjukkan keadaan ketika menghantar anak ke sekolah di Chechnya. KEadaan ini amatlah biasa bagi penduduk di sana. Gila!! 


p/s : Stylo beb.. 

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st :))

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas aku dh blh tuntut hadiah mu - BONTOT

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko ingt dgn 1st ko tu boleh timbang pahala kt akhirat tuih!!

~anon kiah ronggeng~

effortlab said... Best Blogger Tips

Chewing Gum Terakhir Alex Ferguson Dilelong
Ini sekolah utk bakal pejuang agaknya. Tu yg hardcore gila!

jack ham said... Best Blogger Tips

da macam ramboo lak..ahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuh, semangat aku nak ke sekolah kalau hari-hari ada bunyi tembakan macam ni. Agaknya, kalau masa sekolah aku dulu ada macam ni, mesti dah join VAT69.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuck JDT fuck fizi kola konek pendek.Man utd malaysia TRW akan ajar penyokong JDT sakai bukit difinal.takbirrrr
-kelantan power-

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

ahahaha! bapak dia power!!!

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

taksub menggila.

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa motif dia buat gitu?????

Anonymous said... Best Blogger Tips

xda yg kena peluru sesat ke ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm mesin-gan angin je tu..tembakan menyembur mcm spray je..hantar ank sekolah ke mengamuk di sekolah tu??..sekerat saja..tak tahu hujung pangkal..mcm berita kat tv je..tup2 dah salahkan org..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...